|
Sound & Vision |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Forfatter | |||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2010 kl. 13:38 |
||
Opdateret d 25-10-13 på side,12 og 13 ![]() ![]() ![]() jeg fandt også et glasskab fra Royal Copenhagen, til 200 kr i hved så man kan smide legetøj ting i?, jeg skal malle det til sommer ![]() også kom jeg i gang med at sælge mit gamle HiFi og købe nydt og brugt ![]() så fik jeg nogle nye baghøjtaler,et par Vienna Waltz Grand. ![]() ![]() ![]() ![]() også kom der nogle nye fronthøjtaler, et par-Aurum Cantus V6F,,, ![]() ![]() ![]() ![]() så var det tid til et nyt tv bord, ![]() og ja en ny-brugt center Energy Veritas 2.0i, På 17,5 KG! ![]() ![]() ![]() ![]() også en ny usb-Hdd ![]() og nu hvor jeg var i gang så en Squeezebox Touch, ![]() ![]() ![]() ![]() og nu holder jeg så en lille pruse til næste gang,det må også være nok julegaver til mig denne gang ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() og ikke at glem jeg fik også fat i en Logitech Harmony One, ris og ros modtages gerne[/I
Redigeret af MMJ,75 - 22-August-2014 kl. 12:50 |
|||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
|||
![]() |
|||
Fatterikk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Hjallerup Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det ser lækkert ud, men kan din reciever leve op til de højtalere ?
|
|||
![]() |
|||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
||
ja det går findt den har jo 140 watt i 8 ome. og jeg vil ikke have tinitus
![]() ![]() og ja det er Higt-End højtaler men det går findt med Onkyo. måske ikke helt i stereo, men i Suround OK
![]() |
|||
![]() |
|||
||
er der nogen der kan give mig et godt råd om en subwoofer?, jeg har pt en KEF psv-2010 10 Tommer!. og jeg rener med at få fat i en 12 tommer men hvilker ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Hej Igen jeg har nogen ling til nogle sider jeg ved ikke om der er forskel på di kabler uderover prisen
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
||
opgradere selv den sub til en HTB2 fra KEF virkelig lækker sub
|
|||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|||
![]() |
|||
||
Tak
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
OK da
![]() |
|||
![]() |
|||
||
er der slet ingen der ved noget om DIGITAL COAX med 75 ohm |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
||
Hej Sikkert er mange uenige med mig, men jeg tror ikke der er den store forskel på coax digital kabel, mit sidste 4 meters digital coax kabel var et antennekabel (som også er 75 ohm) med phono stik, virkede perfekt med mine Avi ADM9.1 højttaler. Senere brugte jeg samme kabel til subwofferen uden problemer.
Håber det hjalp.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |