|
Erfaringer med Pioneer BDP 160? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2013 kl. 17:18 |
Nogle der har denne? Jeg overvejer meget at købe denne da den har 2.0 lyd ud og den er kodefri på dvd-delen fra Laserdisken. ![]() |
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der har en sådan?
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Har brugt 150'en en del, ved ikke hvad forskellen er (er der nogen?).
Laserdisken er godt nok dyr med den... Det er vel dette de tager penge for.. VideoHelp.com Redigeret af Infinity - 08-December-2013 kl. 21:07 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Forskellen er så vidt jeg kan se wifi. Er du ellers godt tilfreds? Er den stabil?
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Det var så ikke lige min egen, men den fungerer ganske fint, dog er det ikke et luksus produkt. Skuffen kunne være mere stille og nogen plader kan man høre roterer. Men billede og lyd er fine.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6361 |
Jeg har en BDP-160 fra Laserdisken, der er kodefri på DVD-delen
En måned gammel Jeg har ikke rigtig brug for den Er du interesseret i at købe den? Befinder sig i Randers, kan sendes i org. emballage |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Det kunne jeg måske godt være. Hvordan er den gjort kodefri på dvd-delen? Er det hardware eller software? Kan firmwaren opdateres?
![]() Redigeret af Raskolnikov - 10-December-2013 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6361 |
Ved kun det, der står her: http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=137930039639253641
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |