|
Have flere ting åben Htc one |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-December-2013 kl. 16:27 |
Vil gerne vide hvordan jeg åbner mine kontakter når er på Google eller har en app åben så jeg lige kan ringe og så gå direkte tilbage til det jeg var ved.
På IPhone og Windows phone kan jeg slide mellem åbne ting kan det lade sig gøre på min HTC? |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forlad et program ved at trykke på home knappen (så forlader du programmet der hvor det er, bruger du tilbage knappen går du ud af programmet og lukker det), start et andet program, eks. dialeren for at ringe. Derefter klik 2 gange på home knappen, så får du taskmanageren frem i tile form og kan skifte mellem åbne programmer.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja.. Nu kan jeg ikke huske hvordan det er på Sense, men sikkert ved at holde home-knappen nede, eller måske at dobbeltklikke på den. Så for du en menu op, med de sidste åbne programmer.
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Super takker.
Kan jeg indstille tile størrelse,når der evt kun er 2 er de lidt små! Lige et ? Mere når jeg er inde på recordere. På forsiden af forum ingen problemer,når jeg så går ind i evt Android udstyr så fylder det kun lidt over 2/3 af skærmen? |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke ændre størrelse på tiles i taskmanager
Når du er gået ind i et forum og det kun fylder 2/3 af skærmen, så dobbeltklik på skærmen, så zoomes der ind og tilpasses i størrelse. Dobbeltklik igen for at zoome tilbage (hvis man ønsker det) Redigeret af spawn - 10-December-2013 kl. 17:32 |
|
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Det med 2/3 af størrelse kan det indstilles så der automatisk vises fuld side hver gang. PS så syntes jeg kun det er på recordere?
|
|
|
|
spawn
Funktioner
Tak(0)
|
Den viser skam fuld side, men på forummet på recordere er der i bunden nogle genvej til næste sider som fylder bredden udenfor den ramme som selve forumposterne vises i - derfor ser det ud somom den kun viser 2/3 af siden
|
|
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kan jeg godt se nu du viser det.
Det gør min iPhone og lumia bare ikke så troede det kunne være det samme på HTCen |
|
|
|
spawn
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan det også godt, du skal bare overstyre den zoom indstilling som hjemmesiden er kodet til.
Gå ind i browseren på din nexus one, vælg settings, vælg Accessibility, sæt hak i Control Zoom (Dont let websites control zoom) så vil recordere.dk se ud som på din iPhone (ikke fordi det nødvendigvis er den rigtige) PS: vær opmærksom på at man aldrig kan styre 100% med bestemte browserindstillinger hvordan alle hjemmesider skal opføre sig - hjemmesider er kodet forskelligt og overholder aldrig alle standard regler for hvordan hjemmesider kodes, så det der måske er den bedste browser indstilling på en hjemmeside kan godt være dårlig på en anden - ligesom forskellige browsere kan fortolke koder forskelligt. Så uanset hvilken indstilling du vælger er det altså ingen garanti for at ALLE hjemmesider så opfører sig lige sådan som DU ønsker det.
Redigeret af spawn - 10-December-2013 kl. 19:43 |
|
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Det fik jeg så indstillet.
Stadigvæk et par af siderne der ikke fyldes ud som jeg gerne vil have det. Den gør det dog inde på siden hvor jeg læser svaret på mit ? |
|
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger du Chrome eller standardbrowseren?
Chrome har nemlig muligheden for at tvinge standardversionen af hjemmesiden frem, så du ikke får den side, som er tilpasset mobiler. Jeg synes i hvert fald selv, at 5" er stor nok, til at vise desktopversionen af en hjemmeside.
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Chrome.
Har lige prøvet på min kones sg3. Og der vises det hele som jeg gerne vil have det og det er samme browser!! |
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |