|
GTA V på Playstation 4 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2013 kl. 11:06 |
|
Det kan godt være at det har været nævnt før, men jeg bliver rundforvirret af at læse på google hvor der er indlæg som peger i øst og vest. Er der nogen som er faldet over en officiel udmelding i forhold til GTA V til Playstation 4?
Nu har jeg så købt det til Playstation 3 og allerede gamet lidt (ca. 35% progress), men kan man så overfør det til en Playstation 4 i givet fald at GTA v kommer der til? Det har jeg så ikke google mig til endnu, men det kan være at der er nogen her som har kloget i det?
|
||
![]() |
||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er ikke officielt annonceret til PS4 endnu.
|
||
![]() |
||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
|
Nå.. det er godt nok lidt nærrigt, at man ikke har lavet så den kan køre PS3 spil..
Men nå. Vi må afvente og se hvad der kommer af udmeldinger angåede det.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
ikke underligt en ps4 ikke kan afspille ps3 spil
når alt hardware er noget helt andet i en ps4 så det er ikke bare lige og lave gta v til en ps4 tror heller ikke på det kommer til ps4, før de har udviklet en afløser til gta v Redigeret af xcardman - 11-December-2013 kl. 12:13 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Har en kammerat der er spilanmelder, han har udeladt at købe gta v til hans ps3, da han, og hans netværk, er 100 på at den bliver portet/ udviklet til ps4 inden for en overskuelig fremtid
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
det bliver da spændende og se, men tror det ikke
kunne ikke selv drømme om at købe det, når jeg har spillet det på min ps3 så ved ikke helt hvor stort et salg, de vil få Gran turismo 6, tror jeg heller ikke på udkommer til ps4 men hvem ved
|
||
![]() |
||
|
Det må vel konstateres som at skyde sig selv i foden som spiludvikler, hvis man ikke vælger at køre nuværende udgaver ud til de nye konsoller. Baseret på antallet af konsoller solgt, så er der jo et potentielt fint marked i salg af spillene.
Jeg overvejer helt at stille min PS4 i hjørnet indtil jeg kan få GTA til den.. så må jeg håndtere save game issue efterfølgende.
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|
Jeg tror ikke det kommer til at ske, der er for lidt kunder i forhold til hvad det vil kræve og skulle porte det til PS4. jeg tror 90% af dem der køber en playstation 4 inden for det næste år, og som vil spille GTA V de har købt det til PS3 ellerede.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Nu er der heller ikke noget der er helt sikkert, ang. en udgivelse på PC. Men hvis det sker, så tror jeg også det kommer til PS4 og XBONE. Udviklingen til de to konsoller, er blevet meget lignende det, der er på PC nu, så en evt. porting den ene eller anden vej, bliver noget nemmere, end det var tidligere. Så med det i baghovedet, så tror jeg også det kommer til next gen, hvis det kommer til PC. Og af de 90% du nævner, så tror jeg næppe, at alle fravælger at købe det på PS4 eller XBONE. Mange vil nok gerne prøve det, med den forbedrede grafik. Jeg var nemlig selv meget skuffet over grafikken. Spillet i sig selv, er voldsomt imponerende. Men alle de ting og muligheder der skulle med i spillet, gjorde desværre at det ikke var det faktisk ikke var vil godt grafik. Meget kantet og grynet.
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|
Det kan sagtens være du har ret, Og du har nok ret i at hvis de kommer med en pc version, så vil det være meget nemmere at få lavet en PS4 og Xbox One udgave. Jeg tror bare ikke der er mange i min vennekreds der ville bruge penge på spillet igen, selvom det kom med bedre grafik. Men ikke sikkert at det er normen.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg tænker at det sikkert bliver genudgivet med add ons. Salget på PC vil heller ikke kunne følge med PS3 og Xbox 360. Det holdt dem ikke tilbage med GTA IV.
|
||
![]() |
||
|
Det eneste der taler for at videresælge den PS4 jeg betalte for i går er, at prisen på PS3 spil allerede er influeret af PS4 indtoget. Utroligt at de 3 måneder efter release på ex FIFA 14 stadig vil have 550kr for det til PS4, mens det kan købes til 300 kr til PS3.. samme gælder GTA, naturligvis uden at jeg kender prisen hvis det kommer til PS4.. men mon ikke at det er 549,-
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |