|
PS4 hos Sony Center 23/12 |
Besvar |
Forfatter | ||
larsen_mgeic
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-December-2013 kl. 20:54 |
|
Jeg er lige blevet ringet op i dag om at der kommer flere PS4 til nordisk film d. 22/12.
Sony Center i Esbjerg kører over og henter dem selv, og kan derfor sælge dem per 23/12. Jeg skal så have betalt den inden weekenden, så er der en til mig når den kommer Bare til information.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og prisen, er det bare 3495kr?
|
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
God point.
4100,- for en bundle med en ekstra controller.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som reelt ikke er noget jeg vil kalde en bundle.
Altså forstå mig ret. Jeg mener en bundle, er hvor du får ekstra ting med, til en bedre pris, end hvis du køber hver for sig. Men 4100 er jo det du skal betale, for PS4 og en ekstra controller, hver for sig. |
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja.. Elgiganten kaldte også deres pakke for en bundle, selv om den kostede 500kr mere end hvad de enkelte dele kostede. 4100kr er jo bare hvad det alligevel koster. Elgigantens var jo bare lort.. Skal have en ekstra controller alligevel.
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen, det er klart et bedre bud, end det Elmutanten kom med. Men det er jo reelt set ikke et tilbud. Hvorfor ikke bare sælge standardpakken, og så lade folk selv vælge, om de vil have den ekstra controller. De er alligevel ikke i restordre.
|
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pas.. Men nu skriver jeg ikke at det er et tilbud, men der i mod en bundle. Jeg mindes ikke at det er det samme.. Selv om jeg godt forstår det du skriver. Men nu var det bare for at gir oplysningen, så kan man jo gøre hvad man vil.
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og tusinde tak for oplysningen. Mit brok var slet ikke rettet mod dig. Og jeg ved godt, der er forskel på tilbud og bundle. Men jeg mener dog, at der skal være en form for fordel, ved at købe ting, i en samlet pakke.
|
||
MMJ,75
Guld medlem Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har hørt at Elgiganten også skule få nogen hjem D,13?. Da jeg hentet min sidste lørdags.
|
||
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg går ud fra du ikke har nogen erfaringer indenfor salg og marketing (hehe)
Det er da nemt at skabe et mersalg på denne måde.. Hermed sælger de også en ekstra controller for hver konsol.. De tjener nok bedre på at sælge noget udstyr med når nu selve konsollen giver dem et tab som de er pt. |
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det fungerer med Playstation produkter som med så meget andet, så er det tilbehøret forhandlere tjener penge på, mens enhederne ikke rigtig giver det store (relativt set). Så på den måde er det jo meget smart at stille krav om tilkøb af en controller, da folk ellers bare ville gå hjem og købe den hos coolshop..
Så længe efterspørgslen på konsollen er som den er, så kan jeg ikke se noget forkert i det. Jeg syntes det er værre når der tilføjes spil som nogen måske ikke har interesse i, eller at man vælger at tage overpris for denne "bundle"... men det er bare min egen holdning. For mig gør det intet at den er med, og andre kan jo så vælge at sælge den videre.
Alternativt kan man købe en basis pakke uden ekstra kontroller på dba til 5500 :)
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |