recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus RT-N12 C1 en god router?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus RT-N12 C1 en god router?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Asus RT-N12 C1 en god router?
    Sendt: 12-December-2013 kl. 07:20
Hej.

Jeg vil bare spørge om denne Asus RT-N12 C1 er en god router?? Mindst lige så god som en D-link DIR 635 eller efterfølgeren til 635 f.eks.??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2013 kl. 08:06
Jeg ville gå efter "Dark Knight" modellerne, hvis jeg skulle have en ny router Thumbs Up

• RT-AC68U

• RT-AC66U

• RT-N66U

Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2008
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2013 kl. 12:58
Til 269 kr er den måske meget god. Men den har ikke sidste nye 11ac standard, er ikke dual-band, og har ikke usb-udgange til printer og harddisk. Jeg vælger rt-ac66u til en tudse. Eller rt-n56u til 503 kr. (er bare uden 11ac).
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2013 kl. 13:32
Nu har jeg ikke brug for USB-port til ekstern harddisk eller printer. Printer kører trådløst. Ok ekstern harddisk kunne (måske) være smart nok, det kan jeg ikke lige gennemskue (nemmere at tage backup af min kones computer?). Den router jeg har nu har USB-port, men jeg ved ikke hvad den kan bruges til. Dual-band - har jeg brug for det? Manglende 11ac standard - ok - kan være en ulempe. Men som reserve router / midlertidig router, hvis den jeg har står af, eller evt. som reserve router til familien på Filippinerne, hvis den de har nu går i stykker - kunne den måske være fin nok, da den er på tilbud til 99,-

Thorvald.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2013 kl. 14:06
Tror desværre den er udsolgt... Hvis det altså var den på cdon? Til prisen er den udmærket. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 10:58
Droppede routeren. Det var mest fordi det så ud som et meget godt tilbud i CDon's julekalender og fordi den kunne bruges som reserve router. Men der var en film med Paul Walker som jeg hellere ville have i indkøbskurven - men som ikke var tilgængelig igår.

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu