|
Sync kalender mellem 2 iPhones |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2013 kl. 15:23 |
Hvordan laver jeg kalender sync mellem min iPhone og min kærestes? Jeg kan godt lave en kalender tilføjelse på min kalender og så kan hun se tilføjelsen, men ikke omvendt.
Vi har hver vores google konto, og det vil vi bibeholde |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I lægger bare begge google kalendere ind på begge telefoner.
Klaus |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Det er prøvet :( Jeg mangler en idiot sikret punkt for punkt guide til hvordan, for jeg kan bare ikke få lortet til at virke :( |
|
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
Jeg har på det sidste haft problemer med fælles kalendre i Google. Jeg har løst det ved at bruge Caldav i stedet for Exchange og GMail : http://www.redmondpie.com/how-to-use-caldav-on-iphone-to-sync-google-calendar-without-exchange/
|
|
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Har du din egen google/gmail kalender til at virke på din egen telefon? Herhjemme har vi også 2x iPads, der også har begge Gmail konti - det kører fint. Klaus |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7186 |
Forklaringen på redmondpie.com virker perfekt. Og er jo lige trin for trin
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Hvis du logger ind på icloud er det muligt at lave invites så andre kan deltage i en af dine kalendre via icloud (forudsat dette er sat til at synkronisere på enhederne)
Redigeret af rhsin - 13-December-2013 kl. 19:21 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Sådan har jeg det sat op, og det virker fint sålænge jeg laver en kalendertilføjelse, så kan min kæreste se det på hendes iPhone, men laver hun en tilføjelse på hendes iPhone, så kan jeg ikke se den på min. |
|
|
|
![]() |
|
Er også prøvet, samme problem som med CalDav |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sansynligvis fordi hun ikke lægger aftalen i den rigtige icloud kalender, det er muligt under indstillinger email kontakter og kalendere at vælge en standard kalender, og her skal i pr default stå i samme kalender, ellers oprettes aftalerne 2 forskellige steder
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
Vi snakker vel Google kalender - ikke iCloud. Det lyder da mere som om du giver hende adgang til din kalender, men du har ikke adgang til hendes.
Hvis du logger på GMail - kan du så se hendes kalender/det hun lige har tilføjet ?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
Det er bare at følge google egen beskrivelse, har selv brugt den mellem 2 IPhones og en iPad
Synkroniser din Apple-enhed CalDAV er en internetstandard, som bruges til at synkronisere Google Kalender med dine Apple iOS-enheder (herunder iPhone, iPad og iPod Touch) og iCal. Følg disse trin for at synkronisere din enhed: Åbn applikationen Indstillinger på sin enheds startside Åbn E-mail, Kontaktpersoner, Kalendere Vælg Tilføj konto... Vælg Gmail Angiv dine kontooplysninger: I feltet Navn skal du angive dit navn, som du gerne vil have, at andre skal se det. I feltet E-mail skal du angive din fulde Google-konto eller e-mailadresse til Google Apps. I feltet Adgangskode skal du angive din adgangskode til din Google-konto eller Google Apps. Hvis du bruger totrinsbekræftelse, skal du bruge en applikationsspecifik adgangskode i stedet for din normale adgangskode i dette felt. I feltet Beskrivelse skal du angive en beskrivelse af kalenderen (for eksempel "Personlig kalender"). Vælg Næste øverst på skærmen. Sørg for, at valgmuligheden Kalendere er aktiveret. Når du er færdig med at konfigurere, skal du åbne Kalender-appen på din enhed. Synkroniseringen starter automatisk. Som standard er det kun din primære kalender, der synkroniseres med din enhed. Hvis du har andre kalendere, du gerne vil synkronisere, skal du følge vejledningen nedenfor. Synkroniser flere kalendere Besøg følgende side fra din enheds mobilbrowser: https://www.google.com/calendar/syncselect (Google Apps-brugere kan gå til https://www.google.com/calendar/hosted/dit_domæne/syncselect, hvor "dit_domæne" erstattes med dit faktiske domænenavn) Vælg de kalendere, du gerne vil synkronisere, og klik derefter på Gem. De valgte kalendere vises på din enhed på tidspunktet for den næste synkronisering. Krav Synkronisering via CalDAV er kun tilgængelig for Apple-enheder med softwareversionen 3.0 eller nyere. Sådan kontrollerer du din softwareversion: Tryk på Indstillinger på din enheds startside Tryk på Generelt Tryk på Om Din enheds softwareversion står anført ud for Version Hvis du vil opgradere til den nyeste softwareversion, skal du følge vejledningen på www.apple.com/iphone/softwareupdate. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |