|
Forstærker udgang til Line signal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mrjs ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2013 kl. 06:43 |
Hej eksperter
![]() Jeg en lille udfordring som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg har en forstærker hvor jeg gerne vil bruge højtaler udgangen til en aktiv højtaler. Kan man få en adaptor der laver der om til et line signal? Mvh. Jonas S.
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan du godt, de bruges i biler hvis du ikke har en line out på din Head Unit og du vil have monteret en forstærker. Så prøv at søge på de forskellige autohifi sider. De har en i biltema, men jeg ved ikke hvordan kvaliteten er på den.
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er et link til biltemas så kan du se hvad det er for noget. http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bilradio/Forstarker/Hojniveau-omformer-31583/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |