|
Hvilken "smart"-box? |
Besvar |
Forfatter | |
Michel
Bruger Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2013 kl. 22:14 |
Hejsa,
Jeg skal have købt mig en smartbox (og ja i øvrigt også en ny fladskærm), og har kigget på et Apple TV da det er oplagt med den mængde iPads, iPhones, Macbooks mv. der er i huset. Når men i den forbindelse har jeg læst og læst og kom frem til det skulle være en Apple TV 2. Grunde: den understøtter AirPlay, og AirPlay mirroring som er de absolut vigtigste funktioner for mig. Derudover er der mulighed for at jailbreak den, også er planen at installere følgende apps : openelec xbmc, icefilms 1channel, project free tv, navi-x. Så vidt jeg kan forstå betyder de apps til sammen at jeg både kan streame de mest kendte tv serier direkte på mit tv, gratis, og de nyeste film, igen gratis, og derudover har adgang til en masse kanaler - også gratis. Og det er sgu smart! Eneste hage jeg ummidelbart kunne se ved denne løsning var at jeg så fandt ud af denne kun findes i 720p. Så kom jeg i dag til at tænke på om man måske kan få en box med android system på, som understøtter det samme? Også tænkte jeg det bedste sted at spørge må være herinde, hvor danmarks eksperter er samlet. Og vil det overhovedet være muligt at finde en box med android system der understøtter airplay og airplay mirroring, som er absolutte krav fra mig? Håber der er nogen af jer der har tid til at svare på ovenstående, og uden moralprædiken om jb mv. :-) Lige en sidebemærkning så skal vi også have et nyt tv, og havde tænkt på en nyere samsung LED i en 50 tommer ca, da jeg synes de er super fede, og rimelige i pris, men hvis i har nogen forslag hører jeg gerne. vh Michel
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
hejsa
har selv denne her
Pivos XIOS DS Media Play, den er meget hurtiger end ATV 2 , jeg har den selv og den kan det som du snakker om. , jeg kører den med dikrekte opstart i Xbmc , og ikke med Android styresystem , plus det er da nogle udviklier fra xbmc der arbejder med udvikling på denne box ... |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
AirPlay, og AirPlay mirroring pas ved der ikke , da vi kun har android i huset
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
XBMC kan sagtens klare Airplay. Du skal bare huske at aktivere det i indstillingerne.
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men virker den funktion i privos boxen?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |