|
fransk tegneserie |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Isa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2013 Sted: Kbh Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2013 kl. 22:33 |
Jeg leder efter en fransk tegneserie, formentlig fra starten af 80'erne. Den handler om et ungt ægtepar, hvor hun modvilligt må følge sin mand, som har arbejde i Afrika. Hun bliver veninde med en lokal pige/kvinde, som på et tidspunkt skal omskæres. Det ser hovedpersonen (som ikke helt ved hvad det handler om) og hun kaster op.
Er der nogen, der kan hjælpe mig med en titel? Så vidt jeg husker, er coveret i pastelfarver og indeholder et ord, noget lignende legionær. Kh Isa
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HEj Sofie - er godt klar over at det her måske er lidt voldsomt, velkommen til, men du er godt klar over du har spurgt i et forum som omhandler elektronik, hifi og computere? Tror altså du vil få langt bedre hjælp i et af de danske forums som helt sikkert eksisterer omkring tegneserier. Det kunne fx være i forummet på tegnebordet.dk - det er jo primært for folk som selv laver, og jeg kunne forestille mig det nok var der du skulle spørge først. - de har jo også en tendens til selv at have læst en del selv som inspiration :)
|
|
![]() |
|
Isa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2013 Sted: Kbh Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for tippet.
Jeg har også skrevet på i engelsk tegneserieforum. Men jeg fandt recordere.dk ved en søgning på en fransk tegneserie. Men jo, du har helt klart en pointe! Kh Sofie
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |