|
Wii spil til 8-9 år knægt? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2013 kl. 20:17 |
Hej, skal finde et spil til nevøen, men er på bar bund nå vi taler wii, gerne noget eventyr og rollespil! Nogle bud?
Kbn |
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skylanders
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Takker, købt.
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Ellers kunne stort set alle Legos spil være interessante:
Harry Potter Batman Star Wars Ringenes Herre |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Super Mario Galaxy og Super Mario Galaxy 2 er nogle af de bedste spil der er lavet til Wii'en. Vi er nok ovre i platforms-genren men måske kunne det være et bud. :-)
Ellers måske The Legend of Zelda; Skyward Sword.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Min erfaring med Zelda spillene er, at der er en del tekst - og ikke på dansk, så vidt jeg husker. Det er måske ikke så godt til en 8 årig?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Tjo det er nok rigtigt nok, havde jeg lige glemt. :-)
Trådstarter, se bort fra Zelda. :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |