|
"super" tilbud fra expert :D |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
ehrnberg
Bruger Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-December-2013 kl. 11:09 |
http://www.expert.dk/sony/kdl55w905/p/11001/
Der er en ret vild besparelse på dette tv lige nu ;) |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
13999kr , spar 50.000kr , har det virkelig kostet så meget?
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
ehrnberg
Funktioner
Tak(0)
|
Tvivler jeg stærkt på :) tror der er kommet et 0 for meget ind. Spar 5.000 virker mere troværdigt
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har Expert rettet det. Det er en besparelse på 1000 kr.
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Tilbud" og "Udsalg" i Danmark kan latterliggøres i evigheder! Sidste grineflip over disse latterlige tilbud- og udsalgsannoner var i går - ikke overraskende også fra Expert:
"Køtilbud: spar 299 kr. på en iPhone 4S - kun 200 stk. i HELE landet!!!" Hvem fanden gider at stå i kø for 299 kr.?! Og så tilmed for en ældre telefon? Så må El-Gigantens kommende tilbud på HTC One til 2999 kr. være et NOGET bedre bud på et decideret tilbud/udsalg.
|
|
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja ikke meget men vis man står og mangler en har lidt vil ret ? men ellers Uddannelsessøgende kunne været et bud de kan dag spare en dags løn men så igen er nok ikke mål grupen for selve tlf pris selv med rabat http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-73125004:s%C3%A5dan-kan-du-spare-dig-til-en-fridag.html?rss |
|
ehrnberg
Funktioner
Tak(0)
|
I dag skal alt virke billigt og fint. Jeg hørte et trick fra
Elgiganten i Holstebro for et par uger siden, hvor jeg var der inde med en kammerat der skulle købe en barbermaskine til sin far. Han faldt over en maskine til 300kr tror jeg det var, og spurgte så hvad normalprisen lagde på. Sælgeren svarede 989kr. Min kammerat fandt så en maskine der ikke var på tilbud, og som også kostede 989kr, og spurgte hvad forskellen var. Dertil fik han svaret, at den der ikke var sat ned, og stadig stod til de 989 var mange gange bedre end den der var på tilbud. Jeg spurgte så, hvorfor i alverden de så har samme normalpris. Og svaret der kom der var, og hold nu godt fast!!! "Vi sænker priserne på de dyre og gode produkter, så de altid virker billigere end hos konkurrenten. Og så tager vi de dårligere og sætter normalprisen på dem højere, så tilbuddene virker mere tiltrækkende for kunderne". I shit you not, det var den ordrette besked jeg fik tilbage. Det er da at tage røven på kunderne. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Desuden er det meste tilbehør dyrt i Elmutanten. Købte en gang et køleskab som de massivt reklamerede for. Desværre var skabet ikke på lager men jeg kunne få et der var meget bedre til en lille merpris. Jeg insisterede på at bestille det skab de reklamerede for. Sælgeren blev pænt gnaven. Og da jeg afslog at købe forsikring, drypbakke og jordstik var han rødglødende.
Jeg fik mit skab efter 4 uger. Det kører stadig uden problemer på 3 år.
Elmutanten er sat i verden for at hive flest mulige penge op af folk lommer.
Ikke for hjælpe deres kunder.
Sådan
|
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Handler alle forretninger ikke om at få mest muligt for sin vare?
Hvis køber og sælger er enige om en pris, er det jo den rigtige pris ;-) Der er så vidt jeg ved ikke købetvang på noget i Danmark, udover måske Apples produkter som man bare er NØD til at eje ;-) |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Elgiganten lever af mersalg! Og når man ved det, er det bare med at få barriererne op, og kun købe det man gik efter.
Eksempel: i maj md solgte de iPad2 til 1999kr. Mens vi stod i kø, kom de ud med en flyer hvor der var "et godt tilbud" på en case, screenprotector, et fotoprogram, og support til opsætning af iPad, det hele for 500kr. Og da jeg kom frem til sælgeren, var der linet op med en længere salgstale, at alt det kunne jeg ikke undvære, plus der også blev tilbudt en forsikring. Jeg sagde nejtak til det hele, og købte istedet en original case i Fona til 369kr ;-) Redigeret af Kampus - 22-December-2013 kl. 10:25 |
|
kokken32
Bruger Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Troede egentligt elgiganten var sat i verden for at sætte penge til så vi forbruger kan få billige varer?
Skuffende de er ude på at tjene penge:-( |
|
ehrnberg
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig er butikker sat i verden for at tjene penge. Men at de bevidst tager røven på folk, og udnytter folks godtroenhed, det er så kvalmende uetisk. Og netop af den årsag bruger jeg aldrig selv så meget som en krone hos de "sælgere". Nej sælgere er de sgu egentlig ikke engang. Hmmm. Manipulatorer, og amatører.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |