|
"dims" til NAS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2013 kl. 02:47 |
hej alle og god jul
jeg har en Medion-Nas som jeg godt vil stream film (iso) fra til min Onkyo TX-SR876 og via op på projektor(BenQ W5000) hvad skal jeg bruge for en "dims"?? krav: hdmi på "dimsen" samt en lydformat der er andet en stereo!! (jeg er ret novice på det her!) |
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dimsen=Medie afspiller.
Der er mange muligheder. Men hvad er budget ? |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
En god "dims" er Dune 303D
Den afspiller nærmest alt, uanset hvad dimseformat du sender efter den :-) Rigtig god jul
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hansie: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Nemlig
![]() Der er aldrig kedeligt på recordere ![]() |
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
God jul igen i forrummet,
Der var ik sådan noget rigtigt budget, men mere hvad medieafspiller/dims/device kunne levere det jeg ønsker!! Hvis jeg nu havde budget til 5000kr, hvad kunne så være en smart en?? Og tak for inputs Jeg havde forøvrigt sat en hfx , med en hdmi udgang til min Onkyo men ingen billed på projektoen!! |
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
En Mede8er MED600X3D.
Lille, billig, lydløs og æder alle filmformater inkl. alle HD lydformater. Lækkert Jukebox interface som selv finder info/billeder om de film du har.
|
|
![]() |
|
Til 5000 ville jeg nok samle en mini PC
måske intel NUC smide noget xbmc på og du har en medieafspiller der kan klare alle kendte formater . |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Kan godt anbefale den Dune der bliver henvist til længere oppe i tråden. Jeg er svært tilfreds med min.. Koster 1500kr'ish
|
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 337 |
En Mede8er æder stort set alt! :D. Dog vil jeg nuppe en Mede8er 1000 http://www.mede8er.com/mede8er_product_med1000x3d.htm Fanless, plads til harddisk og har kanont billede :). Ny pris ca. 1500,-
|
|
![]() |
|
og sådanne en Dune 303D når jeg sætter den med hdmi til anlægget så kommer der billedet på projektoren??
og Hansie en intel NUC, hvad kan den mere end dem de andre foreslå?? og kan jeg købe sådan en færdigt samlet?? god bagjul |
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Du kan få en Boxee Box til 600, der kan hvad du efterlyser.
Havde selv Mac Mini til at køre XBMC, men solgte den, da det var for ustabilt... Boxee Boxen kører bare der ud af, til ingen penge.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |