|
Philips Bluray |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2013 kl. 09:51 |
Er drr nogen, der har haft fingrerne i Philips BDP 9700?
Den ser vildt spændende ud, synes jeg. Wupti har den til 3000,- Ligner den ikke en afspiller, der kan tage kampen op mod Oppo? Mvh. Michal |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden at kende noget til modellen, vil jeg have svært ved at forestille mig at en afspiller fra Phillips vil kunne hamle op med en Oppo...
Phillips har indtil videre ikke gjort meget ud af at fremme den gode billedkvalitet. Nærmere tvært imod. |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Hvis du kigger på tysk Amazon så er der en del brugererfaringer. De svinger meget. Dem der brokker sig skriver næsten alle sammen at noget i retning af at firmwaren er noget bras, og at den er ustabil. Ellers har du ret. Det ligner en lækker BD-spille, prisen taget i betragtning, så det er lidt ærgerligt.
|
|
![]() |
|
Hvis man følger forum på Philips' hjemmeide, virker det seriøst.
Jeg synes, at det er lidt for hurtigt, bare at afskrive modellen på grund af navnet alene..... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg har haft maskinen, Jeg havde igen problemer..
Super lækkert bygget og fint billede og lyd. Testede den op mod Oppo 93 og der var ingen forskel at spore på hverken lyd eller billede. Testede kun med blu ray og CD både med analog udgange ( musik ) og via HDMI. |
|
![]() |
|
Strecker.....jeg så, at du havde solgt din maskine for nogen tid siden :-)
Jeg skal kun bruge den til Bluray og måske Netflix. Alternativet er en to år gammel Oppo 93. Synes faktisk Philips maskinen virker lige så lækker...... |
|
![]() |
|
Strecker, måske du kan svare på et par spørgsmål?
Hvor deler de analoge udgange....80Hz? Hvad med lip sync på de analoge udgange? Hvad med afstand/delay på de analoge udgange? Det er ikke særligt godt beskrevet i manualen..... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg brugte den selv til netflix og det kørte perfekt.
Kan desværre ikke svare dig på dine spørgsmål for kan ikke huske menuen. Men ved der var ret omfattende indstillingsmuligheder men satte mig ik rigtig ind i det, da jeg kørte med HDMI ud og lod receiveren stå for alt det smarte. |
|
![]() |
|
Hvad ville du købe?
En af de brugte Oppo 93, eller en ny Philips? ....eller noget helt andet? Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Jeg ville købe en sprit ny Philips bdp9700 kontra en 2 år gammel Oppo.
|
|
![]() |
|
Også min umidelbare tanke.
Tak for input og Godt Nytår. |
|
![]() |
|
I lige måde Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |