recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nad thx 218
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nad thx 218

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nad thx 218
    Sendt: 26-December-2013 kl. 15:03
Hej jeg vil høre om der er nogen der evt kan hjælpe mig jeg har en nad t-753 surround forstærker hvor jeg har sat en nad effektblok thx 218 kan jeg på en eller anden måde få min effekt blok til at køre sammen med min surround forstærker hvis jeg gerne vil have sat surround op i min stue så den evt køre på min baghøjtaler da de også bliver brugt til at afspille musik med Confused
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 16:04
Nej du kan ikke.
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 16:08
Hvorfor ikke?
Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 16:10
det kan jeg så godt jeg har lige fundet ud af det min nad 218 thx har pre out der er den sat til så det kan man godt 
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 16:14
og husk så at det er på Recordere.dk's forum du får god og kvalificeret hjælp til AV forbrugerelektronik.....!

Hvor er dette forum dog på vej hen :-/

BS

Redigeret af Bschmidt - 26-December-2013 kl. 16:15
Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 16:36
hvad mener du bs
Til top
farlex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér farlex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 16:37
undskyld min nad 753 har pre out så gjorde det på den måde 
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 16:44
Jeg antyder bare at hvis man ikke kan få et nogenlunde rigtigt svar på et spørgsmål der åbenlyst falder inden for sidens spidskompetence er det på tide at spørge om seriøsiteten! Du stiller et rimeligt vel beskrevet spørgsmål med modelnumre og ønske og får et direkte forkert svar......

Mvh BS

Redigeret af Bschmidt - 26-December-2013 kl. 18:24
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 21:25

Til at starte med er teksten voldsomt rodet og svær at forstå. Trådstarter roder rundt i betegnelserne, og det fremgår ikke klart hvad det er han helt præcist mener.

Din NAD T-753 har PreOut på alle linier så jo den kan godt sættes til, men det skriver han jo også selv i første indlæg.
Er spørgsmålet om baghøjttalere kan køre som stereo setup uden resten spiller med? Med dertil hørende 218 til at trække de store primære højttalere.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 21:46
Der spørges om effektblokken kan sættes til bagkanalerne, så højttalerne kan anvendes til stereo lytning. Svaret må være ja!

Redigeret af Kampus - 26-December-2013 kl. 21:47
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 21:50
Men kan de skilles ud som separat zone uden det andet kører med?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Denraretiger Denraretiger skrev:

Men kan de skilles ud som separat zone uden det andet kører med?

SR og effekt er tændt til surround. Til stereo lytning er kun effekt tændt og stereo kilder har direkte tilslutning.

Nej for den, der er jo ingen indgange. Så ved jeg det ikke...

Redigeret af Kampus - 26-December-2013 kl. 21:54
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu