|
nad t-753 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2013 kl. 14:03 |
hej jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe med indstillinger på en nad t-753 inden jeg får flere grå hår eller bytter den væk til en der er nemmer at indstille
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet bor du? Det ville måske være smartest at komme forbi og hjælpe.
|
|
![]() |
|
farlex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
jeg kommer fra jelling ja det ville være noget nemmer jeg er tæt på at smide den ud af vinduet
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Jelling er desværre lidt langt fra Amager
![]() ![]() Så op med humøret og prøv dig frem, og glæd dig over at du lærer noget som dine kammerater måske kan få gavn af senere.
|
|
![]() |
|
ja problemet er bare at jeg ikke er super god til engelsk der er noget der hedder front det giver sig selv så er der center det giver også sig selv så er der en der hedder sourround den er jeg i tvivl om og så er der sur back den ved jeg heller ikke lige hvad er
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Surround er baghøjttalere og surround back er ekstra baghøjttalere i et 7.1 system fremfor et "normalt" 5.1 system.
|
|
![]() |
|
Måske billedet her kan hjælpe dig.
![]() |
|
![]() |
|
ja så jeg skal bare have dem i front og center og sbl og sbr er det rigtig forstået
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Nej de normale surround højttalere(baghøjttalere) skal du have. Det kan godt snyde lidt eftersom i et 7er system at de tidligere baghøjttalere bliver flytte længere frem.
Dit system:
Redigeret af Denraretiger - 27-December-2013 kl. 15:57 |
|
![]() |
|
ok så jeg skal have dem i sl og sr
|
|
![]() |
|
ahhhh nu køre den af sporet min normale baghøjtaler den skal jeg have i sbl og sbr eller skal de i sl og sr
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
De skal i sl og sr :)
Sbr og sbl skal du ikke bruge til noget. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |