recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb af led 42" tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

køb af led 42" tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: køb af led 42" tv
    Sendt: 26-December-2013 kl. 23:19
hej alle
jeg skal til at købe et nyt tv et 42" da jeg kun sidder 2 meter væk fra tv det skal nok være et led tv har i nogen gode råd til hvad jeg skal købe det skulle gerne kunne holde nogen år og ha smart tv i og helst ha så mange hdmi stik og scart stik som muligt hvad skal jeg huske der skal være der i hvad er bedst ?
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 09:03
Hvad vil du bruge smart tv til?
Lyder måske provokerende, men er alvorligt ment. Har ikke brugt smart tv i mit tv andet end for at se, hvad det var for noget
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 13:57
det er nok også bare for at se hvad det er for noget og jeg vil jo gerne ha mit nye tv kan det hele selv om jeg måske ikke kommer til bruge alt det det nye tv kan jo måske til youtube jeg har kig på et sony kdl-42w805a det ser ud til det kan det hele og nogen gode test det har fået så jeg tror det bliver det.
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 14:07
Er ked af at sige det, smart tv kan "intet" har selv Sony og brugte det mest til en musikkanal der var i smart tv delen. Min mor har et samsung smart tv med spil og hele svineriet, og jo dart har da været lidt sjovt i en brandert men ellers er det ikke brugt. Netflix kan for nogle være godt.

Der hvor jeg vil hen er, at du selvfølgelig godt kan kigge efter de apps du ved du vil bruge, fx netflix HBO osv. Og så kigge på det derfra. Men personligt synes jeg ikke det er smart, og var ved at købe et tv helt uden smart tv, men var for langsom så tilbuddet forsvandt inden jeg fik det gjort, jeg kommer ikke til at savne det :)
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 14:52
Jeg syntes smart tv delen er for fed(LG) bare at jeg kan pege på TV med kontrollen og skrive et tal eller lave et tegn og TV reagerer der på og viser historik eller seneste man har lavet hopper til sidste kanal osv,,, især bruger jeg meget smart deling, mellem telefon,, tablet og TV, viser billeder på mobil fra TV eller omvendt,, jeg kan blive ved......
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:32
Yes og LG får også at vide alt du laver og hvad du har af filer på servere på dit netværk.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 18:14
På phillips er smart tv en joke, super langsomt nærmest ubrugligt.
Det er svært nok for dem bare at udvikle software så man ikke skal tage strømmen fra det,
i tide og utide.
Når jeg tænker på mit gamle PX80 det blev hænget op og har kørt i 5 år UDEN et eneste problem.
Tror desværre at TV industrien er på vej ud af en glidebane, fuldstændigt som mobil telefon producenterne, masser af ubruglige features, og det basale er glemt, nemlig for tv's vedkommende et godt billede og fair lyd, og for mobil telefonernes vedkommende ordentlig samtale kvalitet (antenne).
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 20:46
hej i skal ha tak for alle jeres svar og info ja det er ikke nemt at købe et nyt tv med alle de modeller den findes så jeg har været en tur hos Elgiganten i dag og fandt ud af der er bedst billede på et sony kdl-42w805a end på et samsung men bedre smart tv i et samsung tv men det bliver ikke så meget jeg kommer til at bruge smart tv så jeg har købt et sony kdl-42w805a det skulle kunne næsten alt.
Til top
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 23:28
Tror Sony er et godt valg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu