recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBOX one FIFA 14 bundle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBOX one FIFA 14 bundle

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
k.per Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2013
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér k.per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XBOX one FIFA 14 bundle
    Sendt: 31-December-2013 kl. 11:22
Hej,
Jeg faldt lige over en diskussion i et andet forum mht. XBOX one FIFA 14 bundle og da det hidser mig gevaldigt op, når danskerne ikke kan købe ind på samme vilkår som andre i europa (Angry), har jeg besluttet at dele mine oplysninger med alle som måske interesse sig for det her.

Jeg fandt Xboxen med fifa i tyskland. Jeg modtog xboxen 3 dage efter jeg bestilte og er kanon glad for det. Forretningen var ringe oversat, men der var en venlig dansker, som sågar ringede mig op. Jeg betalte 4179,- DKK ( plus 69,-DKK for leveringen). Må man sætte links ind i tråden her eller er det ikke ønsket?
Godt nytår til alle gamer her

Redigeret af k.per - 31-December-2013 kl. 11:30
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 12:10
Du må smide alle de links du ønsker :)

Godt nytår
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 12:20
Forstår ikke helt den med på vilkår med andre i Europa? Xbox One er ude i 14 lande i alt. Så det er laaaangt fra alle europæiske lande der har den :)

Men smid du gerne linket op. Lyder også som en ganske fornuftig pris for den.
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2009
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 12:26
Du kan uden problemer bestille fra microsoftstore i feks Tyskland, Frankrig, England eller Spanien. Har selv hentet en Day one Fifa box fra Frankring til 499eur inkl fragt. Kom 4 dage efter bestilling.
Til top
k.per Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér k.per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 09:02
Til top
k.per Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér k.per Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 10:30
Hej,
jeg har det ikke så godt med tysk/engelsk og er dermed ret glad for at den her side er (nogenlunde) dansk. De har også danske ansatte som er på pinden. Jeg betalte 4248,- DKK med fragt.
http://www.alternate.dk/Microsoft/Xbox_One_FIFA_Bundle_500GB/html/product/1108878/?

Er der nogen her som kender en forretning som har playstation 4 på lager i europa?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu