|
XBOX one FIFA 14 bundle |
Besvar |
Forfatter | |
k.per
Ny bruger Oprettet: 31-December-2013 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-December-2013 kl. 11:22 |
Hej,
Jeg faldt lige over en diskussion i et andet forum mht. XBOX one FIFA 14 bundle og da det hidser mig gevaldigt op, når danskerne ikke kan købe ind på samme vilkår som andre i europa (), har jeg besluttet at dele mine oplysninger med alle som måske interesse sig for det her. Jeg fandt Xboxen
med fifa i tyskland. Jeg modtog xboxen 3 dage efter jeg bestilte og er kanon
glad for det. Forretningen var ringe oversat, men der var en venlig dansker,
som sågar ringede mig op. Jeg betalte 4179,- DKK ( plus 69,-DKK for
leveringen). Må man sætte links ind i tråden her eller er det ikke ønsket? Redigeret af k.per - 31-December-2013 kl. 11:30 |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du må smide alle de links du ønsker :)
Godt nytår |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forstår ikke helt den med på vilkår med andre i Europa? Xbox One er ude i 14 lande i alt. Så det er laaaangt fra alle europæiske lande der har den :)
Men smid du gerne linket op. Lyder også som en ganske fornuftig pris for den.
|
|
dbugdk
Bruger Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan uden problemer bestille fra microsoftstore i feks Tyskland, Frankrig, England eller Spanien. Har selv hentet en Day one Fifa box fra Frankring til 499eur inkl fragt. Kom 4 dage efter bestilling.
|
|
k.per
Ny bruger Oprettet: 31-December-2013 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
k.per
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
jeg har det ikke så godt med tysk/engelsk og er dermed ret glad for at den her side er (nogenlunde) dansk. De har også danske ansatte som er på pinden. Jeg betalte 4248,- DKK med fragt. http://www.alternate.dk/Microsoft/Xbox_One_FIFA_Bundle_500GB/html/product/1108878/? Er der nogen her som kender en forretning som har playstation 4 på lager i europa? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |