|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 15-September-2006 kl. 09:03 |
Er der nogen som har den eller har set tests af den??
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
aner ikke hvad det er, men de kloge siger: Harmony!
|
|
![]() |
|
LeRoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
har Harmony...men jeg er nok ikke særlig klog for det er noget lort. Det er en 895 og jeg fatter det ikke, men når jeg skruer op for lyden ved at holde "+" nede. Når jeg så slipper fordi jeg har ramt den lyd jeg vil have....fortsætter den!!IKKE FEDT
Har købt en MS MCE remote så jeg kan slukke for TV osv. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det er IKKE en fejl, det er en facilitet, kalde KOF (Kone Overdøveleses Facilitet). Spøg til side, prøv at spørge her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14448& KW=harmony
|
|
![]() |
|
![]() |
Kone Overdøveleses Facilitet.....sejt!!
Jeg har læst lidt frem og tilbage, MS MCE Remote er ikke lige så fin, men den virker bedre. Mon ikke der kommer et nyt design til Vista, lige som de har lavet et sejt keybord link Ved godt det ikke kun er til MCE men det er cool nok. Ved du noget om TV Engine i Vista?? |
|
![]() |
|
![]() |
"Ved du noget om TV Engine i Vista?? " Hvad vil du vide? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har kun hørt alle de "blur" jeg har med mit TV tuner kort er prg. TV engine i WinXP MCE og mere om der er noget nyt og smart i Vista. Jeg har hørt fra mit firmas TAM fra MS at der er en ny teknologi i Vista....men har prøver jo bare at sælge. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |