recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Windows 7 eller 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Windows 7 eller 8

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Windows 7 eller 8
    Sendt: 29-December-2013 kl. 19:45
Hej

Nogle der har en Windows 7 eller 8 som de vil af med. Skal være original.

Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 19:58

De fås ikke på CD/DVD, de Downloades og installes med den licens man har da PCen blev købt. Backup laves fra den installerede.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 20:10
Hej

Ok tak for info.

Men så søger jeg en der evt. har en licens i overskud og som ikke er brugt før.

Jesper
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 20:32
Win 8 Pro Opgrade kan købes her for 399,- og der står at det er incl DVD medie.
Win 8 Pro Opg incl DVD
mvh Infinity
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

De fås ikke på CD/DVD, de Downloades og installes med den licens man har da PCen blev købt. Backup laves fra den installerede.

Det har ikke været sådan altid. Jeg har en Win7 på medie. Den er købt og betalt i DK.

Og nej den er ikke til salg. Jeg bruger den på en ældre bærbar hvor jeg har en hp scanner tilsluttet. Går stadig med drømmen om at få skannet papir billeder ind.
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 22:19
@packer: prøv at få fat i en udrangeret pc fra et firma. Der er ofte licensnummer på kabinettet. Du må kunne få en for en billig penge.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 22:32
Er det ikke normalt OEM licenser?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 23:05

Sorry, men bullshit! for har sku da købt min win8 pro på en original microsoft DVD medie med tilhørende licens til! og du kan SAGTENS købe dem, kig bare på edbpriser...
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Sorry, men bullshit! for har sku da købt min win8 pro på en original microsoft DVD medie med tilhørende licens til! og du kan SAGTENS købe dem, kig bare på edbpriser...

Husk, at Radiomanden altid har ret. Også når han ikke har det.
Til top
jsh662 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2013
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsh662 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 00:20
Jeg har altid fået fysisk med når jeg har købt. Også win 7.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 07:27

De sidste 2 PC jeg købte var der ikke medier med, de skulle, laves ud fra den installation der var på PCen når den var sat op. Alternativt Downloades efterfølgende.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 08:17
Har aldrig købt PC med styresystem...

Win 7 og 8 kan købes mange steder på DVD skiver.

De fleste PC pusher burde have dem på lager.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu