|
Summen fra mit Samsung TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2013 kl. 10:08 |
Når nu er det ved at være for meget :(
Har haft mit Samsung ps50b855 i 2 år købte det brugt så der er ingen garanti. Men er der noget som helst jeg kan gøre ved den summen??? Når det ikke er blevet brugt i noget tid summer det helt vildt, men det virker også som om summen er blevet værre her på det sidste.
|
|
![]() |
|
smuld ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et meget kendt problem med ert fjernsyn. Men ved ikle hvad du skal gøre ved det nu. Sorry
|
|
Qnap-659
tvix6600 Samsung ps51d8005 Onkyo 616 Kef 3005se |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19668 |
Det er bare at vente på at det helt opgiver ævred.
Klaus |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Træls :( ja har læst om problemet :( Men lagde ikke mærke til det før jeg havde købt det og haft det i noget tid.
Når ja men så må jeg jo begynde at spare op til et nyt, så kan jeg passende få et lidt større :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |