|
LG 55LM670 - værd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2014 kl. 01:45 |
Hej.
En af minekammerater har tilbudt mig sit LG55LM670T til 8.000kr. Er det en god pris? Fjernsynet er alligevel over et år gammel, men kostede dengang 18999kr, så det er noget af et tab ham står til. Er dig usikker på fjernsynet er bedre end en Samsung 55" 7005, der kam købes til ca. det samme, eller om LG'en er Samsungen overlegen? |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tvivler nu på at den er Samsungs moden overlegen.. der ud over har den så 1 år på bagen, det vil sige at du "mister" et års garanti. Jeg ville personligt ikke være i tvivl. Om billedet så er marginalt bedre på den ene eller den anden, det har jeg så ikke forholdt mig til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |