|
Fjernbetjening på tv går på DVD-afspiller?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2014 kl. 13:05 |
Hej.
Jeg har oplevet at fjernbetjeningen til fjernsynet (JVC LT-37M60) slukker / tænder for DVD-afspilleren (JVC XV-NA77), istedet fort at tænde / slukke for fjernsynet. Er det noget man kan gøre noget ved?? Nu har jeg lige taget batterierne ud af fjernbetjeningen, for at lade den ligge et stykke tid uden batteri, for at se om det har nogen virkning.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm...
På visse fjernbetjeninger er der knapper der skifter mellem div. Apparater. ![]() Her skifter man ved at trykke på mode knappen. Redigeret af Mufti - 02-Januar-2014 kl. 14:23 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aaaaah - godt hint. På min er der ikke en mode-knap, men der er en lille skydeknap på siden, der kan skifte mellem VCR, TV og DVD. Er nok kommet til at skubbe den op i DVD, ser det ud til. Den skal stå i midten på TV.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |