|
Streg på fjernsynets skærm. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2014 kl. 13:09 |
Hej.
Der har et stykke tid været en streg på fjernsynsskærmen (et JVC LT-37M60). Jeg husker ikke helt farven på stregen, men det er en forholdsvist lys farve. Normalt ser man den ikke, med mindre billedet er i meget lyse farve, dér hvor stregen er. Den er i lidt fra den venstre kant af fjernsynet. Hvad skyldes sådan en lodret streg??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et billede vil være godt.
Men et bud herfra er at panelet er defekt. Det er jo også ved at være en ældre sag ![]() |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
Ja da.....
![]() ![]() Jeg har ikke umiddelbart planer om at skifte til et nyt fjernsyn, men hvis det står helt af er jeg jo nok "nødt til det".... På billedet med blå baggrund ser der ud til at være en tyk sort streg (eller to streger tæt på hinanden måske) og en tynd sort streg lidt til højre for den tykke. På billedet med lys baggrund, ser der ud til kun at være én streg i en orange lignende farve. Billede med blå baggrund: ![]() Billede med lys baggrund: ![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Defekt panel. Kuren er et nyt tv.
Klaus |
|
![]() |
|
Jeg er ikke voldsomt interesseret i et nyt tv p.t. Og stregen generer ikke ved normal filmkigning - den er sjældent at se. Hvordan opstår en sådan defekt som denne?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |