|
Denon ah d310r hovedtelefon |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2014 kl. 16:17 |
Nogen der kender til disse. Er immobil pt, så kan ikke lige komme ud at høre?
http://www.hifiklubben.dk/Products/denon-ah-d310r-hovedtelefon-45979/?utm_source=dsp&utm_Krak=banner&utm_campaign=afterxmassales |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til prisen er de faktisk okay, men mangler lidt i både bas og diskant - man hvad kan man forlange til den pris
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Der har været et par af Denons billigere modeller det har fået rigtig meget dårlig kritik for elendig mekanisk kvalitet. De lyder sikkert fint, men efter alt at dømme er de billige modeller simpelthen noget skrammel. Du kan evt se brugeranmeldelserne på HFK, hvis de da ikke er blevet slettet.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Tak for jeres kommentarer. Sendte kæresten afsted, og selv hun klagede over byggekvaliteten. Skal siges hun bruger et sætmaltmalt for billige in ears. Den skramler når man drejer hovedet, men selve lyden skulle være fornuftig til prisen.
Jeg smutter på jagt efter noget bedre, til en måske højere pris, men hvad skidt :) |
|
![]() |
|
Skramlen er et problem, når de typisk skal bruges når jeg går eller cykler rundt :)
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Jeg har haft i alt 3 par denon hovedtelefoner og de er noget skrammel kvalitetsmæssigt mener jeg.
Løse forbindelser, stik der går i stykker osv. har jeg oplevet, ganske vist er hfk flinke til at bytte men det er jo ikke derfor man køber dem... Købte et par sennheier til fruen her til jul, dem her: og de spiller rigtig godt, lukker af for lyden og føles til at være kvalitet også. |
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Men skramlen, mener du så microfonics, hvor det kan høres at kablet bevæger sig eller rammer noget?
I så fald vil jeg anbefale at prøve at bære den over øret i stedet for ned, hvis du ikke allerede gør det, som her: http://cdn.head-fi.org/c/c9/500x1000px-LL-c97753fa_IMG_0480.jpeg For mig er det klart den mest behagelige og sikreste måde at have dem i. Som start i din søgen efter en god IEM kan du kigge her: http://www.head-fi.org/t/478568/multi-iem-review-308-iems-compared-rbh-ep1-added-01-01-14-p-836 Den er ikke udtømmende, men kan bruges til at zoome sig ind på prisklasse og lydsmag. Dertil kan du også overveje nogle on-ear eller fullsize hovedtelefoner til transportabelt brug.
|
|
![]() |
|
Vil kigge på de link i har sendt.
Med skramlen menes der støj fra bøjlen og i den dur, når man bevæger hovedet |
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Ah! Ikke set det var hovedtelefoner, da dit link ikke virkede for mig.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Er det ikke ledningen der larmer?!? Det problem er kendt på mange hovedtlf...
|
|
![]() |
|
Ikke kun ihvertfald, der var knagen fra kopperne og bøjlen.
Er gået på jagt på hoved-fi forumet efter input til en budgetløsning. Er mest til de 2x20 min på cyklen hver dag, og er træt af inear |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |