recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling til Yamaha-Rx-1020 reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstilling til Yamaha-Rx-1020 reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstilling til Yamaha-Rx-1020 reciever
    Sendt: 04-Januar-2014 kl. 13:17
Hej REC

Er ved at sætte min receiver op efter rep. samt firmware opdatering.

men er lidt i tvivl på instillingen på nedstående billede, om hvad jeg skal vælge? som standard står den på flat.

Nogen ide?

Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 15:04
Den der lyder bedst selvfølgelig
Herhjemme synes jeg det er "front" men den satte den automatisk til "flat" ligesom hos dig - der står i manualen hvad de forskellige betyder mindes jeg - "front" giver resten samme karistika som fronthøjtalerne.
Til top
ridderen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 15:37
Okay nu har jeg været inde og kigge lidt på det, det giver alligevel en helt anden lyd hvis man vælger en af de andre, men hvad er så den rigtig lyd ? er det ikke at tage through? at bruge equalizer er vel at justere lyden men kilden er vel den rigtig lyd? eller har jeg misforstået noget
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole post Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 09:43
jeg har en yamaha 3067, og den er kørt igennem ypao alle 10 trin hvor den så har justeret alle parametre. efter den har gemt så står min på manuel. man kan så altid finjustere lidt her og der.
hvad står jeres på efter kalibrering.

Ole Hansen
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 12:03
 Med through går den uden om det hele og det valgte jeg at gøre på min 3020.

Redigeret af ReneJ - 06-Januar-2014 kl. 12:04
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole post Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 18:31
hvis du vælger through, går du så ikke uden om ypao,
Ole Hansen
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Point: 224
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReneJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 19:04
jo
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu