|
Hjælp til config af harmony |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2014 kl. 08:04 |
Har configet min Harmony 700 via myharmony.com men der er én ting som driller.
Har lavet en aktivitet for se tv og se film og her skal der jo laves et input-skift. Problemet er at input valget er en integreret del af aktiviteten. dvs TV on og TV input. Men da TVét lige er nogle sek. om at tænde registreres TV input ikke. Jeg har prøvet at ligge en forsinkelsen ind men har så ikke mulighed for at finde kommanden TV inpur. Det er kun tastetryk-kommander jeg kan ligge ind. Input valg er IKKE blandt de muligheder jeg har :( Håber der er nogle der kan hjælpe?
Redigeret af mbm1 - 08-Januar-2014 kl. 08:04 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså TV skal lige tænde og så skal den vælge HDMI2 ??
Og den tast findes ikke på din fjernbetjening til TV ?
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Nej jeg har ikke alle input valg som knapper.
I forhold til tidligere hvor man benyttede et program til at configge, mener jeg godt jeg kunne ligge det delay ind inden inputvalget.. Men det er væk nu med det nye webbaserede program.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
På myharmony.com kan du configurere delay inden ny aktivitet
|
|
![]() |
|
Ja jeg kan godt ligge en delay ind.. Men kun efter de første aktiviter (TændTV, vælg TVinput) Problemet er at jeg så efter delayet ikke har muligheden for at vælge en komando som kan vælge INput TV ;( redigeret: altså mener du en aktivitet i en aktivitet?? En aktivitet er enten ; se TV, se film, lyt musik .. Ikke sandt?
Redigeret af mbm1 - 08-Januar-2014 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Efter delay kan du vælge et tal svarende til den indgang
Uheldigt ordvalg. Mener en kommando Redigeret af Kampus - 08-Januar-2014 kl. 11:10 |
|
![]() |
|
vælge et tal? altså det er ikke et kanalvalg jeg ønsker, men input på TVét.. at det skal stå på antenne signalet. |
|
![]() |
|
Fandt ud af man skulle holde help knappen nede så kunne man indstille delayet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |