|
Panasonic TX-P60ZT60E |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2013 kl. 17:52 |
Jeg går og lure på at købe dette tv som erstatning for mit pioneer 508. Mit pioneer er fint, men er blevet nervøs for fremtiden når nu det dør lidt med OLED og de stopper med plasma, jeg nægter at få et LED/LCD ind i hytten da det i min verden simpelthen er noget lort. Købte et til soveværelse for lidt over et år siden og ikke en skid har de løst det backlight med LED pære på de møgskærme til LCD! Hvad tænker i andre Plasma folk som heller ik vil have det møg til led/LCD ind i hytten, overvejer i også og evt. hvad i såfald?
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænker som dig , er på mit 4 plasma , og håber at det holder til at jeg kan købe et OLED i 55-60" for ca 20000kr. Tror roligt du kan købe det 60ZT60 nu , mon ikke der går 3-5 år inden OLED er med her...
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Køb køb køb.
Jeg er selv tæt på at bestille et 65vt60y nu, for ikke at miste chancen for at få det sidste inden der er udsolgt |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Det man i mine øjne skal være opmærksom på om man vælger ZT eller VT er jo, at billedforskellen som jeg har set det, er meget lille. Man kan så med ZT60 glæde sig over, at man har Pana´s absolutte topmodel, og som banker alt andet i plasma.
Men igen. kig lige om man mener at ZT reelt giver et så meget bedre billede, jeg synes det ikke.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Hother, du har helt ret. Derfor jeg tar 65vt. 5" større og 5000 billigere.
Jeg kunne ikke se forskel på billedet på de to, som jeg f.eks kunne på ST og VT. |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Nej - vel. Jeg glemmer aldrig da jeg var til en præsentation af de nuværende Pana modeller. Her var VT og ZT opsat ved siden af hinanden (jeg kan ikke udtale mig om indstillingerne). Men any way - der var lagt et klæde skiftevis over ZT og VT modellerne, man kunne altså ikke foretage en direkte sammenligning. Om det var bevidst eller ubevidst at de blev præsenteret som beskrevet, det kan jeg ikke vide. Men ingen tvivl om at på papiret er ZT modellen en anelse bedre end VT modellen, men om det i praksis har en væsentlig betydning må den enkelte afgøre.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Husk at Expert har haft Pana 65" VT60 til 20000 Kr en enkelt dag i forbindelse med Black Friday, så måske falder prisen yderligere fra de 25000 Kr. hos øvrige forhandlere, i og med at det simpelthen burde kunne lade sig gøre, hvis Expert kunne. Jeg er ikke sikker på, at forhandlerne med den nuværende pris får solgt vanvittig mange, med tanke på 4K-skærmene, og at en tilsvarende VT60 i 55" koster 15000 Kr.
Personligt har jeg is i maven, og venter til den falder yderligere i pris, hvis tilfældet. Jeg tror ikke at det bliver ligesom med Pioneer, hvor folk hamstrede de sidste skærme fra lagerne. Alternativerne og udviklingen på Tv-markedet er en anden nu end dengang.
Nu havde Elgiganten en Samsung 4K LED 65" til 27777 Kr, og 4K priser kommer til at falde i pris ganske stødt efterhånden, men hvis 4K ikke er interessant for én, så er Pana et rigtig godt bud med et bedre billede. |
|
![]() |
|
k.per ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-December-2013 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 13 |
|
|
![]() |
|
k.per ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-December-2013 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 13 |
Jeg leder også efter et nyt fjernsyn og kan ikke finde den model (Panasonic TX-P60ZT60E) til en fornuftig pris. Efterspørger lige hos alternate. Har i en god pris jeg kan orientere mig efter?
|
|
![]() |
|
Har fået svar fra alternate, men man kan kun bestille via den tyske forretning, da det fjernsyn ikke er frigivet i den danske shop?? . 28129,- DKK overstiger ihvertfald mit budget!
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Redigeret af k.per - 02-Januar-2014 kl. 10:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |