|
Pioneer 508xd |
Besvar |
Forfatter | |
Martijin
Ny bruger Oprettet: 08-Januar-2014 Sted: København s Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Januar-2014 kl. 21:56 |
Hejsa alle jeg har lige et spørgsmål Jeg har et Pioneer 50xkd jeg gerne vil sælge hvad tror i jeg ville kunne få for det. Det er købt 15 5 2008
Skal købe et Sony w9 i stedet for :) Glæder mig til at høre fra jer |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er heldig 1000-1500.-
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Arh måske lidt mere. Man får et lydløst plasma TV uden buzz og retention
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke der kommer nye pioneer købere.
Men måske som reserve TV for dem der allerede er bruger af et pioneer plasma. Kvaliteten er vi ikke uenig om, men et 6 år gammel TV er ikke meget værd uanset mærke. Købere i dag vil have indbyggede tunere og en masse andet gejl :-) pioneer's tuner er forældet. |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det din egen mening, eller er det kendskab til brugtmarkedet? Forespørgsler på brugtværdier får nogle gange nogle mærkværdige svar i dette forum, ikke mindst når det handler om Apple produkter og Pioneer tv, fordi folk svarer hvad de SELV ville give, og ikke hvad produktet rent faktisk er værd i markedet. For lidt tid siden var der folk der sagde "ikke over 2000" om en Macbook der er minimum 5000,- værd på brugtmarkedet, blot fordi de kunne finde en tilfældig Windows PC med tilsvarende specs til den pris. Sådan fungerer brugtmarkedet jo ikke. Med det sagt, så har jeg ikke fingeren på pulsen på Pioneer brugtmarkedet, men kan man få en 508 for 1500,-, så vil jeg gerne købe den.
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg nupper den gerne til 1500,-
Mvh BS
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
Mener stadig at det har størst værdi for tidligere ejere af pioneer plasma. Men hvad er det køberne vil have i dag ?
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo sådan set heller ikke nødvendigt at have mange købere, hvis udbuddet er begrænset. En vare er ikke det værd som flertallet vil give, den er det værd som ham der vil betale mest vil give.
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig. Der skal jo bare være en der vil give udbuds prisen og varen er solgt.
Og for køberen er det jo pengene værd. Men når den øvrige del af befolkningen skal vurdere pris har vi meget forskellige syn på det. og derfor kommer der også lave vurderinger af og til. Har da selv forsøgt at sælge grej gennem tiderne, men trukket mit salg tilbage da varen var mere værd for mig end køberene ville give. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |