recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 508xd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer 508xd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martijin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Januar-2014
Sted: København s
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martijin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer 508xd
    Sendt: 08-Januar-2014 kl. 21:56
Hejsa alle jeg har lige et spørgsmål Jeg har et Pioneer 50xkd jeg gerne vil sælge hvad tror i jeg ville kunne få for det. Det er købt 15 5 2008

Skal købe et Sony w9 i stedet for :)

Glæder mig til at høre fra jer

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 22:02
Hvis du er heldig 1000-1500.-
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 22:45
Arh måske lidt mere. Man får et lydløst plasma TV uden buzz og retention
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 07:40
Tror ikke der kommer nye pioneer købere.

Men måske som reserve TV for dem der allerede er bruger af et pioneer plasma.

Kvaliteten er vi ikke uenig om, men et 6 år gammel TV er ikke meget værd uanset mærke. Købere i dag vil have indbyggede tunere og en masse andet gejl :-)
pioneer's tuner er forældet.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Tror ikke der kommer nye pioneer købere.

Men måske som reserve TV for dem der allerede er bruger af et pioneer plasma.

Kvaliteten er vi ikke uenig om, men et 6 år gammel TV er ikke meget værd uanset mærke. Købere i dag vil have indbyggede tunere og en masse andet gejl :-)
pioneer's tuner er forældet.

Er det din egen mening, eller er det kendskab til brugtmarkedet? Forespørgsler på brugtværdier får nogle gange nogle mærkværdige svar i dette forum, ikke mindst når det handler om Apple produkter og Pioneer tv, fordi folk svarer hvad de SELV ville give, og ikke hvad produktet rent faktisk er værd i markedet. For lidt tid siden var der folk der sagde "ikke over 2000" om en Macbook der er minimum 5000,- værd på brugtmarkedet, blot fordi de kunne finde en tilfældig Windows PC med tilsvarende specs til den pris. Sådan fungerer brugtmarkedet jo ikke.

Med det sagt, så har jeg ikke fingeren på pulsen på Pioneer brugtmarkedet, men kan man få en 508 for 1500,-, så vil jeg gerne købe den.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 09:05
jeg nupper den gerne til 1500,-

Mvh BS
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 09:07
Mener stadig at det har størst værdi for tidligere ejere af pioneer plasma. Men hvad er det køberne vil have i dag ?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 09:22
Det er jo sådan set heller ikke nødvendigt at have mange købere, hvis udbuddet er begrænset. En vare er ikke det værd som flertallet vil give, den er det værd som ham der vil betale mest vil give.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 10:34
Helt enig. Der skal jo bare være en der vil give udbuds prisen og varen er solgt.
Og for køberen er det jo pengene værd.
Men når den øvrige del af befolkningen skal vurdere pris har vi meget forskellige syn på det. og derfor kommer der også lave vurderinger af og til.

Har da selv forsøgt at sælge grej gennem tiderne, men trukket mit salg tilbage da varen var mere værd for mig end køberene ville give.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu