recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til WD Live.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til WD Live.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pedersentec Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedersentec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til WD Live.
    Sendt: 05-Januar-2014 kl. 17:52
hej alle

håber der er nogle her inde som kan hjælpe mig med lidt info.

om boksen Wd live 3G
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=330
jeg har kiggede inde på deres hjemme siden om den kan tage Iso filer, men hvad jeg kan se kan den det ikke.

men har læst flere steder at folk har kunne få den til det. Nogle der ved noget om det.??

jeg skal bruge den som fremviser istedt for mit media center.

den skal kunne afspille iso( alle typer ) samt kunne afspille iso (fra blu-rays´s)

jeg havde den gamle udgave som bare hed WD eller sådan noget. den fik problemer med iso´s efter en opdatering samt den kunne ikke afspille blu-ray i iso.

jeg er også i tvivl om den skla være i ntsc eller pal. hvad er best?

Ang lyd. nogle som ved om den kun afspiler som max. 5.1 dts eller kan den også afspille Hd-dts i 7.1??

håber der er nogle som ved om den kan det nu.??

mvh Per

Til top
brixis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Maj-2009
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brixis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2014 kl. 07:28
Den kan godt afspille ISO filer, bare ikke over DLNA. Hvorfor ved jeg ikke.
Min kan godt afspille DTS HD lyd, jeg har bare ikke selv et 7.1 anlæg så jeg ved ikke hvordan det lyder ;)

/Martin

Redigeret af brixis - 07-Januar-2014 kl. 07:28
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedersentec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 19:32
hej martin

takker for dit info.

tænkte på ved du om den kan afspille iso når den er lavet ud fra en blu-ray film.
for den gamle kunne ikke 
mvh Per 
Til top
brixis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Maj-2009
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brixis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 11:31
Ja det kan den godt. men husk den skal være på kablet netværk vis du afspiller fra f.eks NAS.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedersentec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 19:59
takker for din hjælp.

skal huske det med kablet.

/P
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu