|
hjælp til WD Live. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2014 kl. 17:52 |
hej alle
håber der er nogle her inde som kan hjælpe mig med lidt info. om boksen Wd live 3G http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=330 jeg har kiggede inde på deres hjemme siden om den kan tage Iso filer, men hvad jeg kan se kan den det ikke. men har læst flere steder at folk har kunne få den til det. Nogle der ved noget om det.?? jeg skal bruge den som fremviser istedt for mit media center. den skal kunne afspille iso( alle typer ) samt kunne afspille iso (fra blu-rays´s) jeg havde den gamle udgave som bare hed WD eller sådan noget. den fik problemer med iso´s efter en opdatering samt den kunne ikke afspille blu-ray i iso. jeg er også i tvivl om den skla være i ntsc eller pal. hvad er best? Ang lyd. nogle som ved om den kun afspiler som max. 5.1 dts eller kan den også afspille Hd-dts i 7.1?? håber der er nogle som ved om den kan det nu.?? mvh Per |
|
![]() |
|
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan godt afspille ISO filer, bare ikke over DLNA. Hvorfor ved jeg ikke.
Min kan godt afspille DTS HD lyd, jeg har bare ikke selv et 7.1 anlæg så jeg ved ikke hvordan det lyder ;) /Martin
Redigeret af brixis - 07-Januar-2014 kl. 07:28 |
|
![]() |
|
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
hej martin
takker for dit info. tænkte på ved du om den kan afspille iso når den er lavet ud fra en blu-ray film. for den gamle kunne ikke mvh Per
|
|
![]() |
|
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
Ja det kan den godt. men husk den skal være på kablet netværk vis du afspiller fra f.eks NAS.
|
|
![]() |
|
takker for din hjælp.
skal huske det med kablet. /P
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |