|
MItsubishi HC6500 - Rensning af linser, indvendigt |
Besvar |
Forfatter | |
zylo
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2014 Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2014 kl. 00:09 |
Hej
Jeg har købt en brugt HC6500'er til en god pris. Jeg fik at vide, at der var noget støv på indersiden af linsen, som man kunne bemærke ved lyse scener i film. Tog chancen og købte den, uden at prøve den (det var ikke muligt, pga afstand). Det viser sig, at der er så meget støv i den, at der er en evig tåge over filmen. Så der er ingen vej uden om, den skal rensens på indersiden af linserne...er der nogen der har erfaring med det? Er det noget men selv kan kaste sig ud i, og få den samlet igen, eller skal man have den til en fagmand - i så fald, hvor er vi prismæssigt? Håber der er nogen der kan guide mig lidt her |
|
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
En evig tåge over film , det må jeg nok sige. Jeg har ikke prøvet at rense linsen indvendig, men jeg tror ikke det er så svært. Det må være nogen herinde som har prøvet det.
Når du har renset den så husk at rense filter for hver 200-300 timers brug, for at undgå problemet opstår igen.
|
|
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan finde lidt info om emnet ved nedenstående links. |
|
zylo
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2014 Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super, Tak for det :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |