|
mailprogram pop3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2014 kl. 21:24 |
|
Har lige sat en bærbar med win 8,1 op for en af mine venner (fy f..) det der irriterede mig mest var det manglende mailprogram der kunne håndtere pop3 mails, har kun løseligt set, at der findes andre mailprogrammer, men hvilket er nemmest at have med at gøre og på dansk?
Det skal helst ikke afvige for meget fra ældre tiders Outlook, da det er en ældre dame der er gået direkte fra xp til win 8,1. Niels |
||
![]() |
||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Undskyld - men hvem bruger dog pop3 i dag? - hvis kontoen på nogen som helst måde kan, så brug dog imap. Pop3 tilhører en hedengangen tid, hvor man kun havde 1 maskine i alt at sidde ved.
|
||
![]() |
||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
Jeg gør f.eks da jeg bruger mit eget domæne. og kun bruger det på 3 stk hardware. Og mit spørgsmål var om der var en der ville dele sin viden om et mailprogram til pop3. Men tak for det venlige svar. Niels |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
|
Mozilla thunderbird.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Det skulle jeg jo selv have husket på, men jeg var så træt i hovedet og følte mig omklamret af en stor mobiltelefon. :-) Niels |
||
![]() |
||
|
tak. Niels |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
|
Jeg har brugt thunderbird I de sidste mange år og er glad for, hvor let det er at flytte alt indhold fra en computer til en anden.
Klaus |
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
|
Du kan også oprette en outlook/windows 8 mail adresse/konto og så tilføje din pop3 konto på Outlook.com.
Den vil så også blive tilføjet Windows 8 mail programmet. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
|
Nu sidder jeg ikke ved den pc nu, men kan man bare tilføje en pop 3 mailadresse og SMTP/pop medens man er på win8 mailen eller skal det gøres lokalt på pc? Niels |
||
![]() |
||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
|
Jeg vil så også tillade mig at være "venlig", og spørge hvorfor du vil bruge pop 3 frem for eksempelvis imap? |
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
|
Det kan du gøre hvor som helst, bare du er logget ind på outlook.com. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |