|
Valg af tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2014 kl. 18:29 |
Var ude i elgiganten for at kigge tv
Faldte over et sony kdl-46w905a, som han vil lave til 9000 derude. De følger åbenbart bare priserne på pricerunner? Skarpt billede må jeg sige Kiggede også på panasonic txl47et60y. Havde læst flere brugere rose panasonic og plasma, men synes sony var noget flottere her Har i nogen inputs jeg burde tage højde for og tænke over, inden jeg smider mine penge afsted ? Første gang jeg køber tv i 6 år, så er ikke meget inde i alt det nye |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , ja det er en jungle der ude
![]() MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke rigtig sammenligne forskellen imellem de forskellige Tv i en butik. Der er mange parametre i spil. Dog er den der Sony nok en anelse bedre, men som Hopgreve siger, så er den Panasonic ikke en Plasma. Desuden, hvis du har plads, så køb en større skærm,
Du kan læse anmeldelsen af Sony Her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1373873823 Ellers kunne du tage et kig på Panasonic ST60. En 50" koster 7000-7500 Kr, og er et fremragende Tv til prisen, med et rigtig rigtig godt billede. Anmeldelsen kan også findes på samme side. Hvis dit budget kan strække sig til 12.000 Kr, kan du få en VT60 50". Èt af de allerbedste Tv på markedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |