recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusj11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af tv?
    Sendt: 11-Januar-2014 kl. 18:29
Var ude i elgiganten for at kigge tv
Faldte over et sony kdl-46w905a, som han vil lave til 9000 derude. De følger åbenbart bare priserne på pricerunner?
Skarpt  billede må jeg sige

Kiggede også på panasonic txl47et60y. Havde læst flere brugere rose panasonic og plasma, men synes sony var noget flottere her

Har i nogen inputs jeg burde tage højde for og tænke over, inden jeg smider mine penge afsted ?
Første gang jeg køber tv i 6 år, så er ikke meget inde i alt det nye
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2014 kl. 18:41
Hej , ja det er en jungle der ude . 47ET60 er ikke et plasma , der skal du kigge efter ST60 eller VT60 hvis det skal være Panasonic Plasma. Hvor langt sidder du fra tv , de 46" er hurtigt for småt. Sidder selv imellem 2.8 og 3.5m fra 55" , og det skal absolut ikke være mindre.
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 13:23
Du kan ikke rigtig sammenligne forskellen imellem de forskellige Tv i en butik. Der er mange parametre i spil. Dog er den der Sony nok en anelse bedre, men som Hopgreve siger, så er den Panasonic ikke en Plasma. Desuden, hvis du har plads, så køb en større skærm, 

Ellers kunne du tage et kig på Panasonic ST60. En 50" koster 7000-7500 Kr, og er et fremragende Tv til prisen, med et rigtig rigtig godt billede. Anmeldelsen kan også findes på samme side.

Hvis dit budget kan strække sig til 12.000 Kr, kan du få en VT60 50". Èt af de allerbedste Tv på markedet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu