recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydløst minikøleskab
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydløst minikøleskab

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lydløst minikøleskab
    Sendt: 14-Januar-2014 kl. 14:53
Er der nogle herinde der har erfaring med minikøleskabe? Vil gerne have et i bioen, men det er et krav at det er 100% lydløst. Dvs. ikke engang en svag summen.

Jeg har fundet et par stykker på nettet men kan ikke se nogen opgivelse for støj så hvis jeg kan høre om jeres praktiske erfaringer med forskellige modeller, så giv den gas :)
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 14:59
Tvivler sgu på at du finder et lydløst køleskab af nogen art :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 11:05
Det var jo ikke hvad jeg ville høre :(
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 11:13
http://www.combicool.dk/indelb-drink-minikøleskab-p-4.html

Disse måske?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 11:25
kig på køleskabe til campingvogne. Der sidder et varmelægeme i stedet for en kompressor. De er lydløse og kan ofte skifte mellem 12V-gas og 230v
 
BS
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 11:30
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 11:32
Du bør nok bare være opmærksom på strømforbruget, for det ser ud til nogle af camping køleskabene godt kan bruge omkring 1000kWh om året.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 13:15
Jeg har et 230V "camping" køleskab du godt kan købe.
Ligner et alm hvidt lille køleskab.

Der mangler hylderne i det, og der er boret et hul ud igennem den ene side(ca 15mm), det kan nemt lukkes med lidt PU skum.
Jeg kan uploade billeder i aften.
Pris:
500,-
Helt rent, brugt meget lidt, fungere perfekt, 100% lydløst.

Mvh Gigabyte

Befinder sig i KBH Ø


Redigeret af gigabyte - 15-Januar-2014 kl. 13:17
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 14:42
Ok, må være disse jeg skal lede efter: http://www.combicool.dk/infopages2.php?info_id=13
De skriver "næsten lydløs" - må se om jeg kan opleve et i virkeligheden for at finde ud af hvad "næsten" betyder.

Gigabyte: Tak for tilbud, men vil have et nyt. Derudover er hvidt også no-go i selve biografen.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 14:49
Hvad med en balje isterninger?

Man kan købe MANGE "tank"-isterninger for de penge.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Hvad med en balje isterninger?

Man kan købe MANGE "tank"-isterninger for de penge.
Det dræber da lidt hele følelsen af "luksus-bio". Så skal jeg huske at fryse isterninger ned, tage dem med i kælderen, blive irriteret over når de er smeltede og jeg skal bære en balje vand op... 

Synes ikke de køleskabe på siden er specielt dyre, så det er klart den vej jeg vil gå. :)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2014 kl. 15:19
http://www.punkt1.dk/cocacola/coolcube/p/16472/

Der står ikke ret meget om støj og strøm. Men det er da smart til en bio.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu