|
Pio KRP 500 hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Januar-2014 kl. 18:27 |
Er der nogen der lige kan huske hvordan man kommer ind i servicemenu eller mere specifikt menu for de ekstra ekstra farveindstillinger.
Jeg skal nok skrive senere hvad jeg skal prøve at rette. |
|
SVP03
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Via isf software. Har lige prøvet, og der er ikke adgang via fj.btj.
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, har det lille problem at min skærm har fået et meget svagt rødt skær i sort, det mente Kenneth fra KT skyldes at skærmen selv har hævet lysstyrken efter alle de timer det har kørt, derfor skal den røde ved 10% lige sænkes, mente han. Det er jo så kun Otto der kan det, og da jeg skal have rettet det i day og night ville det jo være fint hvis man selv kunne i bruger og se om det er det. Prøver at tage et billede senere. |
|
SVP03
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Otto er til at snakke med. Havde ham selv forbi og tjekke alle indstillinger efter panelet blev skiftet på garantien. Det tog en time og kostede 600kr
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Har talt med ham. 600,- er på din side af broen :-( |
|
SVP03
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Årh den forbandede bro :-(
Der må være en isf kyndig på din side af broen, der kan gøre det for samme pris. Redigeret af Kampus - 15-Januar-2014 kl. 19:00 |
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Han skal snart herover alligevel. Så skal han lynhurtigt have gået mine indstillinger i den Lumagen scaller jeg har også. Redigeret af SVP03 - 15-Januar-2014 kl. 19:14 |
|
SVP03
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen så løser det sig jo uden at du blir flået ;-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |