|
Hvilke Højtalerkabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
casle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2014 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2014 kl. 19:12 |
Hej, jeg har nu valgt og købe en Pioneer VSX-923 AV Surround receiver, 7x 150W og et 7.1 sæt Boston Acoustics Soundware XS.
Jeg vil bare høre hvilke højtalerkabler jeg skal købe? jeg vil ikke ud og bruge en formue på kabler på nogen måde, mere bare høre om der var nogen der kunne anbefale nogle som var billige? det samme gælder subwofferkabel. håber der er nogle der vil hjælpe :) |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis farven er ligegyldig. |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Jem og fix kabler er fint til dit behov. Personligt brugte jeg i lang tid et antennekabel med phone stik til subwoofer, det virkede super fint, nu har jeg et dyrt supra, det er så blåt det er vist forskellen.
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
casle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2014 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 10 |
jeg tror også jeg hopper på de jem og fix kabler så, de har bare desværre ikke noget subwofferkabel :( dem fra av-cables så også fine ud men så skal jeg vente flere dage før jeg kan få det jo. jem og fix kablerne kan jeg bare hente i morgen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg har et 10 meter Argon subkabel du ka hente billigt imorgen hvis du ka bruge det.?
Bor på Amager lige ved DR byen metro så det er jo en hurtig smuttur fra Vanløse. |
|
![]() |
|
jeg behøver slet ikke 10 meter :) men hvad er billigt? :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Der er altid rart med et langt kabel hvis man nu vil lege lidt med subwoofer positionerne.
Du ka få det for 100,- |
|
![]() |
|
det er selvfølgelig rigtigt, men vi kan godt sige 100 kr. er der mulighed for jeg kan hente det nu?
jeg skal nemlig alligevel ind til byen nu, og har først fri kl. 22 i morgen :S |
|
![]() |
|
Den går desværre ikke.
Ska op kl 04 så er stort set i drømmeland. Men jeg er hjemme allerede kl 13:30 imorgen og så hele dagen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |