|
lyd til Samsung i 8 serien ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mikmak1969 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2013 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2014 kl. 21:32 |
Jeg har fået mig et Samsung 55" i 8 serien, men synes at lyden er lidt kedelig uanset hvilke indstillinger jeg end bruger, og hvilke udsendelser som jeg ser, så derfor overvejer at jeg investere i noget ekstra lyd til det, men hvad skal jeg satse på.
Jeg er ikke interesseret i et stort 5.1 system og det må helst ikke koste over 5-6000 kr
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19748 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lille surroundforstærker og et sæt gode reolhøjttalere, eller en god soundbar.
Klaus |
|
![]() |
|
Mikmak1969 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2013 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 62 |
KlausDM.
Det er også noget i den retning jeg er ude efter, men hvad kan anbefales ? Er der ikke en måde hvorpå jeg kan smække nogle højtalere af en art direkte i tvet så jeg slipper for surround forstærkeren?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan fint bruges et sæt Aktive højttalere. De kan tilsluttes i Headset udgangen, det kan en Soundbar også, ligeledes kan de også fås med HDMI, og tilsluttes på den måde |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden. Tak for info:-)
Har du nogle idéer til hvilke feks soundbars som er gode, evt sammensat med en trådløs sub?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nej, for trådløst vil jeg ikke bruge. Den Soundbar jeg har er fin, når der skal bruges bedre lyd, så er det via Surround systemet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden. Ok :-)
Jeg må prøve at google lidt og se hvad jeg finder ud af...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19748 |
Tør du købe brugt? Må det være andet end små bitte lille næsten usynlige højttalere? Dem her http://www.dba.dk/hoejttaler-qln-604-250-w/id-1005505344/ Koblet op med denne her: http://www.dba.dk/marantz-sr6005-71-kanaler/id-1005419747/ Så kan du bruge fjernsynets fjernbetjening til at styre volumen. Kan du klemme forstærkeren lidt mere i pris er der også råd til en center http://www.dba.dk/hoejttaler-qln-fs500-150-w/id-1005137083/ Klaus |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
mikmak jeg har selv en sonos playbar, og synes da den løfter lyden en hel del.
|
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 309 |
Du vil have følgende:
Yamaha ysp 2200 Læs om den på nette. Få en demo og så køb. Dit behov er ikke et eller andet gammelt fra dba ![]() |
|
![]() |
|
Det er imponerende hvordan du sådan kender folks behov?
Hvad er der for øvrigt galt ved at købe "et eller andet gammelt fra dba"? Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er vel ikke anderledes end når du anbefaler Marantz til alle der spørger. Det er sikkert gjort i en god mening.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |