|
Streaming kvalitet på HBO Nordic |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Januar-2014 kl. 13:05 |
|
Hvordan er kvaliteten på HBO Nordic for tiden?(PC og/eller iPad/AirPlay).
Jeg var med fra starten, men holdt hurtigt op på grund af den elendige kvalitet. Er de blevet bedre? Er de tæt på "Netflix kvalitet"? J Edit. Præcisering: PC er tilsluttet tv med HDMI Redigeret af Jwin - 21-Januar-2014 kl. 17:28 |
||
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg streamer via en MacBook Pro, som er sat til TV'et via HDMI og synes bestemt ikke kvaliteten er noget at råbe hurra for. Billedet er som sådan pænt nok, men det kører på ingen måde flydende.
/Thomas |
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
håber da det bestemt er bedre end Netflix kvalitet
det kører netop heller ikke flydende vil tro skylden ligger i 60hz, så panorering hakker lyden er dog ok i 5.1 |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netflix kører i 60Hz og kører som 60Hz nu gør.
HBO hakker utilsigtet. |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netflix HD er 24p.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit HBO fejler ikke noget kører via en Samsung Hdd til Tv, og har det også på en IPad 3 hvor det kører fint.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er bestemt ikke den endegyldige sandhed. Netflix er kun 24p, på enheder der understøtter det. Det gør aTV bl.a. ikke. Og det er vel det mest benyttede Netflix apparat i DK. Og det lyder til, at OP har tænkt sig at benytte PC, og den kan heller ikke give 24p på Netflix, og slet ikke på HBO.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pc er billed ok, Samsung Smart tv er billede rigtig pænt og surround, iPad er billedet rigtig pænt.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
24p er vel ikke tilfældet ved tv-serier på hverken Netflix eller HBO. |
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt? Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming? J |
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
bruger en oppo 103 og det hakker netop som hvis man slå 1080/24p fra det vill sige 60hz der var dog en dansk film og den kørte som den skulle hvor kan du se nogen steder at de kører 24p i usa kører de netop 60hz for det meste kan se det lynhurtig, lige som en pan g10 ikke kunne kører 1080/24 som jeg fandt ud af og som der kom en opdatering et halvt år efter nogen kunne nemlig ikke se det kørte 60hz ved blu-ray Redigeret af xcardman - 21-Januar-2014 kl. 17:30 |
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |