|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | ||
hightower1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 25-August-2006 kl. 19:01 |
|
Hej Alle. Jeg har bemærket, at der ingen fælleskøb af mindre skærme er... så jeg vil høre om der er stemning for et - det er jo ikke alle som har plads til en 32" og nogle vil måske gerne have en mindre skærm til fx soveværelset.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Det kunne være rigtig interessant hvis vi kunne få stablet et FK på benene på en mindre skærm. Er selv mest interesseret i et 26", men 27" kan også komme på tale. Der skal dog findes et tv der ikke koster en formue, da det er til soveværelset.... |
||
![]() |
||
hightower1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Jeg er enig i at det ikke skal koste en formue, og de nævnte TV kan fåes til ca. 6000kr - tænk så på hvis vi kunne få et af dem ned under 5000
![]() |
||
![]() |
||
palme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Så fik jeg endelig oprettet mig som bruger.
![]() Skulle da lige se hvad det her fælleskøb, man hører så meget om, er for noget. ![]() Jeg er selv interesseret i "mindre" modeller, da jeg heller ikke har plads til det helt store. Jeg ville dog umiddelbart være mest interesseret i Samsung LE-27S71B. Er der nogle, der har hørt noget om denne model mht. billedkval og lignende, da jeg går ud fra, den er ny, den er nemlig ikke at finde på Samsungs danske hjemmeside. Har dog set specs på den tyske hjemmeside. |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
26" i soveværelset......!! Det må være et MEGET lille værelse,hvis der kun er plads til sådan et MEGET lille tv!! |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Nu har det jo ikke altid noget at gøre med størrelsen på rummet. Jeg har squ heller ikke plads til et 26" i soveværelset da vi har utrolig meget skabsplads som fylder hele den ene væg, og sengen kan ikke placeres så vi kan hænge/stille et TV andre steder end hvor der allerede står et 14" i det ene skab. Iøvrigt er 26" ikke MEGET lille, det svare næsten til en 28" som man stadig finder i mange stuer. |
||
![]() |
||
Dr. Andreas ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Hej. Jeg har også brug for en 26" tommer skærm til køkkenet og vil da lige støtte ideen om et fælleskøb. |
||
![]() |
||
![]() |
|
lrev, hvilken verden befinder du dig i?
![]() ![]() |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Ja - som mit soveværelse er indrettet, er der idag kun lige plads til det 21" CRT som står der, med lidt ommøblering kunne jeg finde plads til et 26-27" LCD - men heller ikke mere. Syntes et fælleskøb på et sådant til en spotpris lyder helt fint |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
sikke noget ævl... en 32" 4:3 skærm svarer sådan cirka til en 26" 16.9,så hvad en 26" 16:9 svarer til,ved jeg ikke,men det er ikke ret meget. Jeg mener bare:Pas nu på at den ikke bliver for lille....måske mindre end I regner med. Leo. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg tror i snakker forbi hinanden Der står en del 28" 16:9 billedrørs-tv ude i stuerne. En 26" 16:9 fladskærm giver samme størrelse billede (ca). Jeg skrev en lille artikel om det forleden /Lars Redigeret af Lars - 28-August-2006 kl. 10:04 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Måske gør vi-men det ændrer ikke på at den ER meget lille. Og JA-det er en 28" 16:9 CRT også....men så mange står der vist heller ikke af dem rundt omkring i stuerne!! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |