recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MItsubishi HC6500 - Rensning af linser, indvendigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MItsubishi HC6500 - Rensning af linser, indvendigt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zylo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2014
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zylo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MItsubishi HC6500 - Rensning af linser, indvendigt
    Sendt: 10-Januar-2014 kl. 00:09
Hej

Jeg har købt en brugt HC6500'er til en god pris. Jeg fik at vide, at der var noget støv på indersiden af linsen, som man kunne bemærke ved lyse scener i film. Tog chancen og købte den, uden at prøve den (det var ikke muligt, pga afstand). Det viser sig, at der er så meget støv i den, at der er en evig tåge over filmen. Så der er ingen vej uden om, den skal rensens på indersiden af linserne...er der nogen der har erfaring med det? Er det noget men selv kan kaste sig ud i, og få den samlet igen, eller skal man have den til en fagmand - i så fald, hvor er vi prismæssigt?

Håber der er nogen der kan guide mig lidt her Smile
Til top
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 21:22
En evig tåge over film Shocked , det må jeg nok sige. Jeg har ikke prøvet at rense linsen indvendig, men jeg tror ikke det er så svært. Det må være nogen herinde som har prøvet det. 
Når du har renset den så husk at rense filter for hver 200-300 timers brug, for at undgå problemet opstår igen.
Til top
Keyvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2011
Sted: Aalborg
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keyvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 21:41
Til top
zylo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2014
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zylo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 21:53
Super, Tak for det :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu