|
Front + Font High samme Højttaler? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:32 |
Hej,
kan godt være det er et dumt spørgsmål, men er ved at lave mit bio rum om, og vil i den forbindelse gerne have font high koblet på opsætningen, men er det bedst at alle 4 front højttalere er ens, eller kan man godt bruge en stor front højttaler og så en mindre model i samme mærke, til front high? |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reelt set, kan du bruge de højtalere du måtte ønske - resultatet kan jeg selvfølgelig ikke svare for ;)
Til sagen. Jeg ville holde det i samme mærke, men dog ikke nødvendigvis samme højtaler. Findes der en mindre udgave af din fronthøjtaler, så kunne dette være en mulighed?
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
takker, det er nok som du/jeg selv mener, at det nok er bedst med samme mærke.
jeg vil købe modellen større i front, og så bruge de nuværende til front high. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |