|
Waoo på flere TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
midtgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2014 Sted: Skødstrup, DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2014 kl. 09:32 |
|
Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig med svar på hvor mange TV i sin husstand man kan se Waoo på. Altså vel og mærke forskellige TV-Programmer ? Skal man tilkøbe noget for at det kan lade sig gøre at se det på flere fjernsyn og har I en ide om hvad det kommer til at koste hvis man gerne vil have mulighed for at se det på 4 - 5 fjernsyn ? Har søgt og søgt på Waoos hjemmeside men synes ikke jeg kan finde noget svar der. Har skrevet til dem for 5 dsge siden og har ikke fået svar endnu :-( |
||
![]() |
||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis vi snakker IPTV er det ikke sikkert det kan lade sig gøre. Hvis det er via DVB-C kan man sagtens.
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
|
Hvis vi snakker IPTV, er det vel kun et spørgsmål om at leje en boks for hvert TV.
|
||
/Peter
|
||
![]() |
||
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
|
Der er forskellige løsninger for de forskellige leverandører under Waoo.
Nogle elselskaber leverer en fiberboks med mulighed for at tilslutte almindeligt antennekabel, hvor du selv kan trække rundt i huset og tilkoble så mange TV, du vil (blot der er DVB-C-tuner i TV'et). Andre (fx min leverandør SEAS-NVE) leverer "kun" mulighed for IP-TV, hvorfor du skal have en setop-boks ved hvert TV. Så vidt jeg ved, er det muligt med i hvert fald fire bokse - ring og spørg dit lokale elselskab.
|
||
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
hvis de bruger "airties" boksen - så er det iptv og så er der vist kun mulighed for at leje boks per Tv.
|
||
![]() |
||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
|
Jeg har også SEAS-NVE og de tilbyder da mulighed for DVB-C. Både mine naboer og nogle venner lige i nærheden har DVB-C. |
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
|
Det er desværre kun i Maribo området SEAS tilbyder DVB-C Ellers kan Airties bokse købes rimelig tit som brugt i den blå avis, hos SEAS nve kan man efterfølgende bare ringe til kundeservice og bede dem åbne for den nyindkøbte boks, ellers kan de lejes og vist også købes direkte hos Waoo/SEAS Edit: Hos mig er der plads til ialt 4 bokse koblet på Fiberswitch Redigeret af ridderdk - 24-Januar-2014 kl. 23:11 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |