|
Surround-forstærker til B&W XT8,XT2 og XTC? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2014 kl. 15:32 |
Hey folkens.
Skal have en surroundforstærker til at trække ovenstående (B&W XT8, XT2 og XTC). Skal kunne modtage DLNA/gå på nettet og være til at betale. Har kigget på Denon AVR-X3000 som er sat 2000kr ned til 5000 kr. Er den kraftig nok? Andre bud er velkomne! Skal primært bruges til musik.. På forhånd tak! -HG |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du spørger mig, er den slet ikke kraftig nok til de højttalere. Du skal op i en større og kraftigere model, for at kunne udnytte de fine højttalere.
|
|
![]() |
|
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
Hvad med Onkyo 808, 818 eller 828?
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
828 kan måske klare jobbet. Du kan jo se om du ikke kan få lov til at låne den et sted inden køb.
|
|
![]() |
|
Regner med at købe en brugt, og har en 808'er i kikkerten. Den er selvfølgelig ikke helt up-to-date, men er den ikke stærk nok til at trække den?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
Jeg turde ikke købe en Onkyo brugt, tænk om de gik 2 måneder og HDMI boardet fes af....
Klaus |
|
![]() |
|
Det er selvfølgelig et sats, men hvis jeg kan finde en brugt til en god pris, så tror jeg jeg tager chancen. Spørgsmålet er stadig om den er kraftig nok til at trække dem :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Der er ikke større chance for at HDMI boardet ryger på en Onkyo end der er på alle andre mærker.
|
|
![]() |
|
castillo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Lækkert setup ! men hvilken sub?
Jeg har præcis samme set up 4x xt8, 2 xt2, xtc og pv1.. Jeg har dog god nok en større Sony DA5600ES til at trække dem, men det VIRKER også !
|
|
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8 CENTER: B&W XTC BAG: B&W XT8 SIDE: B&W XT2 SUB: B&W PV1 Kabler: Van den Hull |
|
![]() |
|
Har ikke købt sub endnu, og tror umiddelbart at PV1 er lige i overkanten for mig pt, så det bliver nok en mindre. Først og fremmest skal jeg have en reciever der kan trække højttalerne :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
Det mener jeg nu der er belæg for at påstå..... Ud fra det jeg læser her og i andre fora turde jeg ihvertfald ikke købe en Onkyo. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det er jo helt op til dig selv Klaus.
Har nu været vældig tilfreds med mine 3 forskellige Onkyo'er jeg har købt brugt gennem tiden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |