|
Martins stue |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2014 kl. 17:08 |
Det har været længe undervejs, men nu er mit setup endelig kommet op. Jeg håber i vil tage godt imod det, og så er ALLE Ris/Ros velkommen. Meget gerne mht. hvordan jeg kan optimere lyden :) HØJTTALERE:
_____________________________________________ ANLÆG:
_____________________________________________ BILLED:
_____________________________________________ KABLER:
_____________________________________________ DIVERSE:
_____________________________________________ FREMTIDSPLANER:
_____________________________________________ Jeg mangler lige at trække de sidste ledninger og sætte "tag" på kabelskjulerne. - Og lidt jule stemning skal der til :) Redigeret af mjmusicianmj - 26-Januar-2014 kl. 17:26 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da et lækkert set-up, som du kan have mange gode og spændende oplevelser med. Men genere den julelys kæde ikke en kende
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hehe alternativ løsning til at hæve dit fjernsyn. Er det bøger som er brugt under??
|
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
Tak "Hother". Umiddelbart så synes jeg ikke det generer. Lyset er ikke så skarpt som det virker på billederne. Nej faktisk, så ser jeg ret ofte film med lyset på :)
Korrekt antaget "Treated" :D Meningen var dog at det blot skulle være løsning for en dag, men nu kan jeg skisme ikke finde min væg mount til fjernsynet :D Jeg har ret ofte overvejet at beklæde højtaler med højglans sort folie. Jeg synes dog på længere sigt, at det vil være en skam, da de passer super ind i det gamle klassiske look i stuen, da de nogenlunde matcher farve med træ bjælkerne.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ja okay, det skal jo næsten hænge på væggen, men ikke nemt hvis man ikke kan finde vægbeslaget hehe.
Men nej synes da heller ikke de skal have folie på, de passer da perfekt ind som de er.
|
|
![]() |
|
Tak for komplimenten, det synes jeg ganske vel også :)
Jeg overvejer at implementere nogle akustikplader, men jeg har ingen ide om hvordan det forholder sig, position osv. osv. Jeg tænker noget i stil med nedestående, så jeg selv kan ( eller købe med ) højtalerstof, så de kan blive velklædt og passe ind i huset. ![]() Inputs mht. min idé, er meget velkomne :) |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Hvor er det billede fra? Det ser da meget flot ud. Ligner meget det som Alpha Akustik også tilbyder.
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
Billedet er blot lånt fra google. Søg under " Acoustic panels " og så burde det poppe op :)
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Fin setup og fede højttalere! :)
Har du overvejet troldtekt? Det er jo en kæmpe overflade du arbejder med der! Og så kan det jo gøres til rimelige penge. |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12406 |
Det der billede ligner sådan det BURDE se ud hos mig, men jeg havde kun råd til den billige, noget mindre pæne, udgave
![]() |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Men de akustiske egenskaber er sikkert ligeså gode. Alt afhængig af hvem man spørger, er det jo det vigtigste.
![]() |
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
Tak for de rosende ord!
Troldtekt vil tage for meget plads desværre, især hvis vi arbejder med hele rummet! Jeg tænkte en plade bag hver højtaler, eller i den dur :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |