|
DCB-110HD specifikation |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hr. Skind ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2014 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2014 kl. 07:56 |
Hej med jer
Jeg overvejer at købe den før omtalte DCB-110HD settop boks som jeg sammen med min eksterne USB HD havde tænkt mig at optage årets superbowl ![]() Håber I kan hjælpe mig Med venlig hilsen Mads |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er det der kaldes timeshift. Nu har jeg ikke længere den omtalte boks, men hvis jeg husker rigtigt, så kan den det du efterlyser.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hr. Skind ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2014 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 2 |
Ok tak. Hvad betyder PVR ready?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
At den er klar til at optage med (på en USB HDD eller USB stick) Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Hvis DCB-110HD fungerer ligesom min 109HD, hvilket ikke er givet, så kan den godt hvad du beskriver, men afhænger af hvad, du optager på.
Min erfaring fra 109HD er, at en USB stick formateret som NTFS, ofte ikke er hurtig nok til at optage og afspille samtidigt, men de fleste USB stick formateret som FAT32 er hurtige nok. Harddiske er også hurtige nok uanset filsystem. Men der er jo langt fra sikkert at 110HD fungerer på samme måde. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |