|
Problemer med Banshee BD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2014 kl. 13:00 |
|
Jeg har lånt serien Banshee på biblioteket
Jeg har to BD-afspillere: Cambridge 651BD og Denon DBT-3313 På Cambridge starter en disk normalt op, og jeg kan vælge undertekster på menuskærmen Jeg vælger et afsnit og trykker på Play, og så går afspilleren i stå På Denon afspilles disken normalt Hvorfor nu det? Burde det ikke være ens på de to afspillere? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor længe er det siden du har opdateret firmware på din Cambridge?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
|
Cambridge-afspilleren er bygget på en Oppo, og jeg har netop også problemer med HBO Blu-rays på min Oppo. Dér finder du forklaringen.
Prøv nogle gange, enten ved at bruge Play All eller ved at vælge individuelle afsnit, og det skal nok starte på et tidspunkt. Det tager sjældent mere end et par forsøg, og ofte virker det da også lige med det samme. De sidste HBO-blå jeg så var The Newsroom, og der havde jeg aldrig held med Play All, men det virkede ti ud af 12 gange ved at vælge individuelle afsnit. Jeg har i øvrigt løbende opdateret min afspiller, men HBO-skiver har været et problem siden jeg fik de første, for snart mange år siden. Redigeret af Naiera - 31-Januar-2014 kl. 05:22 |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
|
Det er en besværlig proces at opdatere firmwaren via USB, så har ikke gjort det endnu
Men Naiera skriver jo, at det sikkert ikke vil løse problemet En skandale for Cambridge/Oppo...! Edit: Jeg havde ellers min Denon til salg, men ikke hvis det skal være på den måde ![]() Redigeret af jake51 - 31-Januar-2014 kl. 07:39 |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Forkert forum! Prøv Bluray afspillere
|
||
![]() |
||
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
|
|
||
![]() |
||
|
Men hvoffer er kategorien BD-afspillere så langt nede på listen, havde ikke set den
|
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Du må scrolle. Den ligger under afspillere kategorien
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
|
Hvis OP's Cambridge er bygget på en BDP-83 (det gider jeg ærligt talt ikke tjekke op på), så hjælper det nok ikke så meget ![]() |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|
Jeg har heller ikke haft problemer med mine Oppo BDP 83 eller 93 hvad angår HBO skiver. Skal dog siges at jeg ikke har fået set Banshee endnu på dem. |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|
Jeg prøver lige senere på mine oppoer og ser om jeg har samme problem med Banshee, så kan vi jo se om det er banshee, der er adfærdsvanskelig ![]() |
||
![]() |
||
|
Spøjst. Jeg mener at jeg har haft problemer med samtlige HBO-sæsoner på min BDP-83. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |