recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Banshee BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Banshee BD

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Banshee BD
    Sendt: 29-Januar-2014 kl. 13:00
Jeg har lånt serien Banshee på biblioteket
Jeg har to BD-afspillere: Cambridge 651BD og Denon DBT-3313
På Cambridge starter en disk normalt op, og jeg kan vælge undertekster på menuskærmen
Jeg vælger et afsnit og trykker på Play, og så går afspilleren i stå
På Denon afspilles disken normalt
Hvorfor nu det?
Burde det ikke være ens på de to afspillere?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 02:07
Hvor længe er det siden du har opdateret firmware på din Cambridge?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 05:21
Cambridge-afspilleren er bygget på en Oppo, og jeg har netop også problemer med HBO Blu-rays på min Oppo. Dér finder du forklaringen.

Prøv nogle gange, enten ved at bruge Play All eller ved at vælge individuelle afsnit, og det skal nok starte på et tidspunkt. Det tager sjældent mere end et par forsøg, og ofte virker det da også lige med det samme. De sidste HBO-blå jeg så var The Newsroom, og der havde jeg aldrig held med Play All, men det virkede ti ud af 12 gange ved at vælge individuelle afsnit.

Jeg har i øvrigt løbende opdateret min afspiller, men HBO-skiver har været et problem siden jeg fik de første, for snart mange år siden.

Redigeret af Naiera - 31-Januar-2014 kl. 05:22
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 07:24
Det er en besværlig proces at opdatere firmwaren via USB, så har ikke gjort det endnu
Men Naiera skriver jo, at det sikkert ikke vil løse problemet
En skandale for Cambridge/Oppo...!

Edit: Jeg havde ellers min Denon til salg, men ikke hvis det skal være på den måde

Redigeret af jake51 - 31-Januar-2014 kl. 07:39
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 09:03
Forkert forum! Prøv Bluray afspillere
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Cambridge-afspilleren er bygget på en Oppo, og jeg har netop også problemer med HBO Blu-rays på min Oppo. Dér finder du forklaringen.

Prøv nogle gange, enten ved at bruge Play All eller ved at vælge individuelle afsnit, og det skal nok starte på et tidspunkt. Det tager sjældent mere end et par forsøg, og ofte virker det da også lige med det samme. De sidste HBO-blå jeg så var The Newsroom, og der havde jeg aldrig held med Play All, men det virkede ti ud af 12 gange ved at vælge individuelle afsnit.

Jeg har i øvrigt løbende opdateret min afspiller, men HBO-skiver har været et problem siden jeg fik de første, for snart mange år siden.
Det lyder mærkeligt. Jeg har ikke haft nogle problemer på Oppo BDP-93eu med HBO serier på BD. Jeg kan læse at der løbende har været firmware-opdateringer der tager hånd om problemer med HBO BD, så mon ikke at en firmware-opdatering for OP vil hjælpe? Der ville jeg i hvert fald starte.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 10:11
Men hvoffer er kategorien BD-afspillere så langt nede på listen, havde ikke set den
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 10:28
Du må scrolle. Den ligger under afspillere kategorien
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

Jeg kan læse at der løbende har været firmware-opdateringer der tager hånd om problemer med HBO BD, så mon ikke at en firmware-opdatering for OP vil hjælpe? Der ville jeg i hvert fald starte.

Hvis OP's Cambridge er bygget på en BDP-83 (det gider jeg ærligt talt ikke tjekke op på), så hjælper det nok ikke så meget Men det er selvfølgelig et forsøg værd.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det lyder mærkeligt. Jeg har ikke haft nogle problemer på Oppo BDP-93eu med HBO serier på BD. Jeg kan læse at der løbende har været firmware-opdateringer der tager hånd om problemer med HBO BD, så mon ikke at en firmware-opdatering for OP vil hjælpe? Der ville jeg i hvert fald starte.

Jeg har heller ikke haft problemer med mine Oppo BDP 83 eller 93 hvad angår HBO skiver. Skal dog siges at jeg ikke har fået set Banshee endnu på dem.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har lånt serien Banshee på biblioteket
Jeg har to BD-afspillere: Cambridge 651BD og Denon DBT-3313
På Cambridge starter en disk normalt op, og jeg kan vælge undertekster på menuskærmen
Jeg vælger et afsnit og trykker på Play, og så går afspilleren i stå
På Denon afspilles disken normalt
Hvorfor nu det?
Burde det ikke være ens på de to afspillere?

Jeg prøver lige senere på mine oppoer og ser om jeg har samme problem med Banshee, så kan vi jo se om det er banshee, der er adfærdsvanskelig
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Jeg har heller ikke haft problemer med mine Oppo BDP 83 eller 93 hvad angår HBO skiver. Skal dog siges at jeg ikke har fået set Banshee endnu på dem.

Spøjst. Jeg mener at jeg har haft problemer med samtlige HBO-sæsoner på min BDP-83.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu