recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Messe i København
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMesse i København

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Emne: Messe i København
    Sendt: 18-September-2006 kl. 15:26

Jeg har i en eller anden tråd som jeg ikke kan huske hvad var for en, lovet at lave en 720P opstilling i 135" på udstillingen i denne weekend i København. I et forsøg på at undgå at skuffe nogle der evt. vil opsøge mig til dette, vil jeg lige oplyse at vi har ændret på prioriteringerne mht. udstillingen, og jeg kommer således IKKE som lovet til at lave en bio-opstilling på denne messe. Projektoren som jeg ville have vist frem, og som er den samme jeg selv bruger i stuen, nemlig Samsung SPH 710, vil dog stadig være at finde på messen på importørens stand. Hvis man vil opleve dét der var min pointe i diskussionen - nemlig at en 720P opstilling i væsentlig større størrelse end en fladskærm (dog ikke 135") under de rigtige forhold leverer et langt bedre billede end ethvert 1080P fladskærm på markedet - så er der stadig mulighed for det, bare ikke med mig selv ved roret. Jeg vil dog stadig være at finde på udstillingen, blot med en lidt anden agenda.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2006 kl. 15:45
Hvilken messe er der tale om?
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2006 kl. 15:46

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hvilken messe er der tale om?

http://www.hifi-musik.dk/main.php?udstilling=forsiden

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2006 kl. 15:46
Takker
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2006 kl. 17:14
Koster det at komme ind ?
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2006 kl. 17:34

Ja, regn med et sted mellem 50 og 100 kr.

Men de har ikke offentliggjort nogen entre pris.

Otto: Kommer du så ikke til Københavnstrup ?

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2006 kl. 17:42

Det er jeg ked af at høre, Otto. Jeg havde ellers glædet mig til få en snak med dig og se dit setup + resultatet. Det var jo lidt af en udmelding du kom med der.

Mht. flatpanels og 1080p så kan jeg oplyse, at jeg har tilbageleveret Philips 37PF9731D'eren, da det jo er kommet frem, at det ikke kommer til at understøtte fremtidens ægte HD (1920x1080p@24Hz) signal. Det var ellers for midt vedkommende en meget afgørende årsag til at købe det tv, i det hele taget.

Nu er jeg så gået over til "den mørke side" (plasma ), og bestilt Pioneer PDP-427XD'eren i stedet. Jeg ved godt, at det er lidt selvmodsigende, idet jeg tidligere har talt så meget om fordelene ved paneler med høje opløsninger (fx 1080p), men jeg vil gerne indrømme, at jeg altid har syntes bedst om Pioneers plasma tv, når man ser på det, sådan overordnet set. De har jo også altid gået for at være refferencen. De 1024x768 i Pioneer panelet er ikke meget i forhold til de 1920x1080 i Philips panelet, men som du selv har været inde på så mange gange, så er det den samlede oplevelse ved billedet man skal bedømme, og ikke de enkelte detaljer såsom opløsningen eller kontrasten. Hvis økonomien sagde god for det, havde jeg købt Pioneers nye 50" plasma-tv PDP-5000EX med 1080p panel, da jeg er overbevist om, at Full HD bliver "standarden" for HDTV, når vi engang er kommet over al den 720p/1080i kamp, der foregår i disse år. Produkter som Blu-Ray, HD-DVD og PS3 skal nok sætte skub i det, når de for alvor indtager markedet. Vi ser jo allerede i dag mange nye Full HD paneler og 1080p upscaling i high-end dvd-afspillere, forstærkere m.v.

Nå, det var en længere smøre. Men vi ses jo nok alligevel på Hifi & Surround messen næste weekend.

/Tarkin

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2006 kl. 18:20
Otto skrev:"Jeg vil dog stadig være at finde på udstillingen, blot med en lidt anden agenda."
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 18:39

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Koster det at komme ind ?

ÅBNINGSTIDER OG PRIS
Messens åbningstider er:
Lørdag d. 23 september kl. 11-18
Søndag d. 24. september kl. 11-17

Prisen er 80kr pr. person

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 18:46
Tak
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu