recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye højtalere i 2014 (og 2013)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye højtalere i 2014 (og 2013)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye højtalere i 2014 (og 2013)
    Sendt: 04-Februar-2014 kl. 11:59
Hej

Jeg vil lige hører om i kender til nye højtalere, der er på vej fra producenterne?

Jeg mindes stadig at jeg søgte og søgte, intet kunne findes... OG VUPTI, er par dage efter stod Monitor Audio med en ny Silver serie.
Er Dali på vej med noget nyt? B&W? Udover deres CM10 som er udkommet for kort tid siden. CM serien er jo alligevel godt 6 år gammel nu.

Jeg tænker det kunne være interessant for os alle at vide :)
Til top
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 13:45
JEg spurte i HK om Dali var på vej med en afløse til Dali Lektor serien. Det afviste han, og sagde at de netop havde haft et møde med direktøren fra Dali som ikke antydeet at noget nyt var på vej, da de havde fokuseret på deres bluetooth højtalere.

Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 14:10
Desværre kan man godt frygte at alt det traditionelle bliver mindre og mindre, da rigtigt meget fokus er på stream.
Udemærket at trådløse systemer og streaming vinder indpas, dog ender det meget i design gøgl, og sælger sikkert mange gange flere en almindelige.
Lidt som bluray aldrig helt når dvd salg, og netop streaming nok overtager i so far ringere kvalitet.
Nok markedet der diktere udvikling men for mig lidt trist.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 14:32
XTZ kommer med en ny Cinema serie http://www.xtz.se/cinema-series - regner selv med at købe sådan et sæt

Redigeret af Berdel - 04-Februar-2014 kl. 14:35
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 15:33
De ser spændene ud de xtz men prisen bliver vel noget hen af M&k 150 serie eller hvad?
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 16:20
Mener at ha fundet en debat på svensk forum hvor xtz selv sagde noget med 20.000kr for et 5.0 sæt...
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 16:54
Ja det er da på ingen måder en skræmmende pris, ser spændene ud
Til top
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 12:10
Jeg giver jer fuldstændig ret, streaming og design er begyndt at spille en større rolle. Hvilket til en grad er forståeligt, jeg vil ikke have grimme højtalere til at stå i min stue, da de også indgår som et møbel. De pæneste højtalere jeg synes der er at finde, er B&W CM, Monitor audio silver rx ( den nye silver serie er grim IMO) og zensor. Sidst nævnte er pæneste, men ligger desværre i budget serien, hvorfor lyd også er kompromitteret.  
Men hver sin smag :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu